HERBALIFE DI BULAN PUASA : WAKTU PERIOD


salam semua


hai semua , have u had your shake today ??

Hari ini saya berpuasa juga macam org biasa walaupun dalam keadaan period .. alhamdulillah berjaya menahan nafsu bila melihat menu yang dihidangkan . Seronok bila dapat juadah dari jiran , mak saudara dan kakak , penuh dengan pelbagai jenis mee . Saya akan pastikan mengambil teamix selepas mengambil semua juadah ini .



Dan saya tidak lupa juga mengambil mineral water 1L selepas mengambil teamix  cara-cara untuk berpuasa dan bersahur dengan HL ada banyak sebenarnya tetapi ramai yang lebih mencadangkan menu seperti berikut:-

  • Sahur : Shake ( 2 biji kurma optional )
  • Berbuka : Makanan biasa
  • Supper / tengah malam : Shake (optional)

Tetapi saya memang tidak akan ambil makanan tengah malam  kerana dah minum banyak air  .. soo memang mudah kan .. saya berharap sangat dapat menurunkan berat badan sebanyak mungkin .. hurmm target kena tinggi dlm 4-5 kg boleh kan .. tidak mustahil rasanya ..
Ok lah pastinya anda semua ingin berpuasa dengan sempurna dan menikmati apa sahaja makanan kegemaran anda sewaktu berbuka kan tetapi masih lagi dapat menurunkan berat badan anda?

Saya pasti anda ingin menurunkan seberapa banyak kilogram sebelum menghadapi Syawal nanti kan ?

Mungkin juga untuk kelihatan cantik dan fit dengan baju raya kegemaran anda semua , atau kelihatan lebih cantik , bergaya dan menarik bila berjumpa kawan-kawan dan sanak saudara semasa hari raya nanti .

Jadi , sekiranya anda ingin mengetahui bagaimana anda boleh kurus didalam bulan puasa ini , hubungi saya melalui ieda0106@yahoo.com , . Saya juga bersedia dan yakin boleh menjadi 'coach' anda dan membantu anda untuk mendapatkan berat badan yang anda inginkan . Cantik sihat bergaya di bulan syawal yang mulia nanti


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...