HERBALIFE DI BULAN PUASA : HARI PERTAMA


salam semua

Have u had your shake today ?

Aduh alhamdulillah , bukan mudah untuk saya nak memulakan cerita , walau idea utk menulis adakalanya tidak menjenggah di minda .. saya tetap update blog info kesihatan saya ini , disinilah saya berkongsi tips2 kesihatan dalam menggunakan herbalife seharian kita ..

Bagaimana dengan hari pertama puasa anda ?

Syukur , hari ini adalah hari pertama saya berpuasa dan berbuka dengan herbalife sebelum itu saya sudah target untuk berpuasa sepenuhnya dengan herbalife . Kerana sebelum ini saya sudah memulakan puasa sunat syaaban dan rejab dengan herbalife. Alhamdulillahhh saya berjaya dan merasa sangat selesa dan segar sepanjang hari . Memang tidak dinafikan permulaan hari berpuasa , kita akan rasa perbezaannya , tetapi ia adalah bersifat sementara .



Macam saya , saya memang betul-betul ingin menurunkan berat yang banyak ketika bulan puasa ini, saya memang sarankan anda semua berbuka dengan shake herbalife . Selepas terawih , barulah anda  ambil makanan biasa. Ini adalah seperti yang coach saya sarankan kepada saya . InsyaAllah anda akan dapat menurunkan lebih banyak berat. 

Tetapi cabarannya memang lebih tinggi lah sebab memang kita dah sedia maklum kebiasaannya waktu berbuka kita akan mempunyai nafsu tinggi untuk makan pelbagai jenis makanan dan mencuba banyak jenis minuman. Seperti saya , saya dah biasa sewaktu bila berbuka sahaja dah mula ambil 2 jenis minuman ..

Untuk pengalaman hari pertama saya tidak mengambil shake herbalife untuk berbuka . Saya berbuka dengan 2 gelas air , makan serba sedikit makanan yg dihidangkan dan akhir sekali saya ambil teamix lemon .

Rasanya masih belum terlambat bagi anda semua diluar sana untuk memesan produk herbalife dengan akk . Jangan lupa untuk email saya di ieda0106@yahoo.com untuk saya berkongsi cara-cara untuk anda mendapatkan kesan yang terbaik didalam bulan puasa ini .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...