TESTIMONI HERBALIFE : BANYAK MEMBANTU KU


salam semua

Have u had your shake today ?

Pertama kali diperkenal kan dengan herbalife oleh rakan sekerja saya .. dia pun macam saya juga , badan kami gemuk .. selepas tgk dia berjaya menggunakan herbalife .. barulah saya rasa nak mencubanya .. yelahh .. kita pasti akan tertanya2 adakah produk ini berkesan atau pun tidak .. Pada permulaan itu , berat saya adalah sebanyak 94kg .. masa tuu baru lepas melahirkan anak ketiga dengan pembedahan .

94 kg

 
 78kg
* keputusan adalah tidak tipikal , hasil setiap individu mungkin berbeza - beza
Berat saya masa tuu memang naik mendadak alhamdulillah lepas diperkenalkan oleh opismate akk yang sekarang adalah coach akk , alhamdulillah banyak perubahan yg akk alami .. akk dpt rasakan keyakinan itu lebih tinggi . Azam utk memakai pakaian yg cantik2 hampir terlaksana .. ingat lagi suatu ketika dulu , ramai kawan2 suami yg menegur bahawa isteri ko dah semakin sihat ! ... huwaaaaaa malu ..

ok sematkan kat minda nak turunkan juga berat badan nie .. saya dengar penjelasan coach saya diwaktu itu , aziera ... seterusnya yakin dengan apa yg dia ceritakan , terus mencuba produk herbalife ini .. 
 * keputusan adalah tidak tipikal , hasil setiap individu mungkin berbeza - beza
alhamdulillah sehingga ke hari nie bulan demi bulan banyak perubahan yg saya alami . Kg saya semakin menurun .. dari 94kg hingga mencecah ke 68kg .. sgt2 menarik bukan ... 

 pic in mac 2012
* keputusan adalah tidak tipikal , hasil setiap individu mungkin berbeza - beza

Sekiranya uols masih mencari-cari lagi produk yang sesuai untuk menurunkan berat badan, menaikkan berat badan, atau untuk mengekalkan kesihatan, Herbalife adalah jawapannya .. percayalah cakap akk .
Memang ada setengah orang fikir, banyaknya kena keluarkan duit sebulan untuk beli Herbalife ni bila kena shake 2 kali sehari. Walaupun harga yang ditawarkan pada akk sgt2 berbaloi , tapi buat permulaan memang uols kena spend duit lebih sikit lah . Kalau uols betul2 bersedia dan tidak main2 dlm merialisasikan impian uols , insyaallah semua ini tidak akan menjadi sia2 .

Bila uols dah berjaya dptkan berat badan ideal , uols hanya perlu maintain berat badan itu . Ha pada masa ni dah tak payah nak spend banyak duit untuk Herbalife, sbb macam saya, saya dah pernah maintain shake 1 kali sehari sahaja .. dan alhamdulillah berjaya !

* hubungi saya untuk mengetahui dan mendapatkan produk Herbalife yang sesuai buat anda 


Jadi , sekiranya anda ingin menjadi ahli dan mengetahui samaada anda sendiri layak untuk mendapatkan potongan harga dengan Herbalife , jangan tunggu lagi , anda boleh hubungi saya melalui ieda0106@yahoo.com , . Saya juga bersedia dan yakin boleh menjadi 'coach' anda dan membantu anda untuk mendapatkan berat badan yang anda inginkan .


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...