RAHSIA KEBAIKAN HERBALIFE DALAM SEHARIAN


salam semua

Have you had your shake today ?

Apa rahsia kebaikan Herbalife didalam seharian ?  


 


Kebaikan Herbalife yang utama ia adalah makanan yang mengenyangkan yang mengandungi banyak zat2 yang diperlukan oleh badan kita (ia bukannya ubat). Set lengkap yang mengandungi 3 barang, untuk mendapat kesan yang lebih baik ...boleh ambil 3 barang ini . Sekiranya anda kurang budget untuk permulaan ini boleh ambil F1 + F3 dahulu .

Orang yang sudah hamil pun boleh makan, orang yang merancang untuk hamil juga boleh makan, tiada halangan kerana ianya bukan ubat....jadi tiada kesan sampingan malah badan akan rasa lebih sihat (semuanya baik-baik belaka). Ya ianya mudah sahaja, sekiranya kita mengamalkan pemakanan yg sihat maka kesihatan kita akan bertambah baik !

Kebaikan Herbalife ini bukan sahaja untuk menurunkan berat badan tetapi  untuk kesihatan dalaman badan ... dengan cellular technology canggih yg terdapat didalam produk herbalife ianya dapat memperbaiki blood circulation, membakar lemak dan seterusnya mengurangkan berat badan serta menjadikan badan lebih sihat... produk ni telah digunakan oleh 40 juta pengguna di 80 negara seluruh dunia...

Walaupun baru beberapa tahun berada dipasaran Malaysia, tapi ahlinya dah mencapai 6 angka .. hebatkan.. apalagi marilah sertai Herbalife...


Jadi hubungi saya segera sekiranya anda sudah bersedia untuk turun berat badan , naikkan berat badan atau kekalkan kesihatan badan dan lantik saya menjadi Coach Herbalife anda di ieda0106@yahoo.com sms 017 9735306 atau whatsapp 018 2121619 .Saya yakin saya dapat membantu anda .


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...