HERBALIFE DI BULAN PUASA : BERSAHUR


salam semua

Have u had your shake today ?


alhamdulillahhh hari ini adalah hari ke3 saya berjaya sahur dengan herbalife shake F1 cappucino , saya sangat teruja dengan tidak merasa letih. Dan yang pasti saya rasa lebih segar dan tidak mengantuk kecuali semalam , mungkin kerana saya tidak berpuasa semalam 

Sewaktu bersahur saya ambil shake herbalife , saya lebih sukekan perisa cappucino ada rasa coffie sikit .. ;) selepas itu saya akan makan kurma sebanyak 3 biji 

Alhamdulillah saya sudah merasa kenyang ! hebat bukan .


Jadual diatas ini sangat membantu anda 

Jika anda ingin tahu shake herbalife ini sangat membantu anda , boleh email kepada saya . Tidak dinafikan harga produk herbalife mahal , tetapi kalau diikutkan sama sahaja jumlah wang yang anda keluarkan untuk mendapatkan normal meal adan . Banyak perkara yang saya ingin kongsikan bersama anda semua sebenarnya . Sejak saya mula mengambil produk  herbalife ini hampir 2 tahun saya dapat rasakan ianya sangat sesuai dengan saya , terutama sekali didalam bulan puasa ini, sedap dan mudah disediakan !

herbalife diet shakes

Formula 1 Nutritional Shake Mix


Specially formulated with 9 grams of high quality soy protein – (19 to 21 when semi-skimmed milk is added) – Formula 1 can help you reach your weight management goals. It contains vitamins and minerals, including antioxidant vitamins C and E. It also provides all the essential amino acids your body needs for good health.
  • Formulated with high-quality soy protein.
  • Tasty and nutritious
  • Take with semi-skimmed milk, soy milk, rice milk, fruit juice and yogurt




Oh ya saya juga tidak pernah lupa untuk mengambil buah kurma bila bersahur dan berbuka di bulan puasa ini .. tenaga gabungan buah kurma dan herbalife shake memang menakjubkan .. ;) kalau dulu2 kita selalu dgr , orang lama berbuka dan bersahur hanya dengan makan kurma. Sekarang ianya sudah terbukti . Saya juga mengambil shake herbalife bersama 3 biji kurma .

Sekiranya anda ingin mengetahui bagaimana saya berjaya menurunkan berat badan dengan herbalife di bulan puasa ini , jangan lupa untuk email saya zarida abu bakar di ieda0106@yahoo.com atau anda boleh sms saya di 0179735306 . Saya sudah bersedia membantu anda didalam pengurusan berat badan anda , terutama sekali dibulan puasa ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...