SHAKE HERBALIFE : BERBUKA & TURUN BERAT BADAN DAN LEBIH BERKESAN


salam semua

Have u had your shake today ?

Dah berapa hari kita berpuasa ?? .. sekejap sahaj masa berlalu kan , hari ini dah masuk minggu ke 2 kita berpuasa .. alhamdulillah

Oh ya .. saya tidak pernah cerita lagi rasanya , di office saya , kami2 yg mengambil herbalife ini ada menyertai satu program mengurangkan berat badan dengan shake herbalife yg dianjurkan oleh sifu kami aziera .. Ya program yg sgt bagus .. minggu pertama kami semua gather2 di outlet baru dia di Ktn Plaza .. timbang dan ambil ukuran inci masing2 ... dan berat terkini saya yg ditimbang ketika itu adalah 71.9 kg.

Memang ada sedikit penurunan .. kerana sudah agak lama saya tidak buat timbangan berat  , terakhir saya timbang pun sewaktu ke giant .. entah bila ... saya sudah tak ingat berapa kg masa tu .. selepas ada kesedaran saya ambil semula herbalife dengan lebih teratur .. yelah nak2 dah hampir kita semua untuk sambut puasa kan ... sooo kg tuu adalah kg pertama selepas beberapa bulan saya tidak  timbang.
Pada setiap hari jumaat pada setiap minggu kami akan mengadakan sesi penimbangan berat badan , hendak melihat sendiri penurunan berat badan masing2 .. ada progres atau tidak . Jadi last week minggu ke 2 jumaat saya membuat timbanggan berat badan saya .. adalah sedikit penurunan walau tidak banyak mana .. but its a good news for me .. berat saya adalah 71.7 kg ... ye hilang 200g sahaja ... kira ok lah kan ... in 1 week ... dan petang semalam saya ke pasar raya tunas manja .. saja2 nak try timbang , nak motivate diri lah katakan kan .. alhamdulillah 71.4 kg ;)

Kebanyakan kawan2 saya yg consume herbalife yg masuk program ini mengalami penurunan yg lebih kurang sama & ada yg lebih baik .. sama ada mereka ambil shake herbalife sewaktu sahur @ ambil sewaktu berbuka puasa . Haaa nie yg saya tertarik  kerana selama saya ambil herbalife di bulan puasa , saya tidak pernah yakin nak ambil shake sewaktu berbuka.

hurmmmmmmmm kira mereka nie kuat semangat lahh ..


Kalau saya memang jenis yang tidak tahan godaan menu2 yg disediakan .. lebih-lebih lagi saya yg memasaknya .. ohhhh tidak , tetapi saya still kagum bagi kawan-kawan yg boleh shake sewaktu berbuka .. dan ternyata penurunan berat badan mereka lebih baik berbanding yg berbuka secara normal .

Hebatkan dengan Herbalife  !

Bak kata memang kita kena cuba .. insyaallahhh .. kata mereka berbuka dengan shake herbalife , body kita jadi lebih fit dan ringgan , nak berterawih pun tidak akan rasa mengantuk .. selepas terawih barulah mereka makan menu yang disediakan  .. hurm setakat hari nie saya memang tidak pernah lagi berbuka dengan shake , biasanya saya akan berbuka dengan menu yg disediakan dan akan ambil teamix sebelum menunaikan terawih .

Insyaallahh saya akan cuba buat juga nanti , memandangkan kita dah tinggal 2 minggu sahaja lagi untuk menyambut hari raya .. soo why not .. ;) untuk mendapatkan penurunan berat badan yg mengkagumkan ! ,

Target saya adalah untuk turun berat badan sehingga ke 68kg .. wahh boleh ke ?? ekkeke insyaallahh boleh .. kita kena berusaha dan yakin .. kenalah try ambil shake sewaktu berbuka .. semangat-semangat ! ;))

Rasanya masa masih belum terlambat buat anda semua di luar sana untuk mencuba produk herbalife ini , mari sama - sama kita kelihatan cantik , segar , sihat dan menawan di Hari Raya nanti . Mulakanlah langkah anda hari ini untuk menjadi sihat dan seterusnya berjaya untuk menurunkan berat badan anda . 

Sekirannya anda ingin tahu cara yg lebih efektif untuk menurunkan berat badan anda dengan produk herbalife hubungi saya sekarang

sms / whatsapp 017-9735306 / 018-2121619 @ email ieda0106@yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...