PUASA DENGAN HERBALIFE



salam semua


Hai semua , have u had your shake today ?

Adakah anda memerlukan makanan terbaik untuk sahur anda ?

Makanan yang akan mengekalkan kecergasan anda sepanjang hari, selain daripada membekalkan diri anda dengan vitamin dan mineral yang seimbang?

alhamdulillah , saya ingin kongsikan bersama anda hari ini adalah , secara tidak sedar dah masuk hari ke 23 kita berpuasa kan .. syukur juga kerana saya dapat menjalani ibadah ini dengan sihat , segar dan bertenaga .. hendak cakap pasal boleh bertarawih dan berjaga malam sangat menyeronokkan bagi saya .. terasa sgt segar tanpa rasa letih , jika rasa kalau mengantuk itu , memang normal lah kan ..


Apa yg saya ingin kongsikan disini adalah kelebihan shake herbalife di bulan puasa ini. Ia memang tidak merugikan , malah bila kita ambil sewaktu bersahur pun memang terasa segar dan tidak meletihkan , mungkin kerana kandungan herbalife tu sendiri yg menyakinkan kita .

Untuk berbuka pula saya akan ambil menu berbuka macam biasa .. kerana sayalah yg akan memasak semua juadah berbuka , jadi selepas berbuka saya akan pastikan mengambil teamix dan air yg banyak .. dan kepada yg rasanya akan lapar selepas terawih bolehlah ambil shake sebagai supper anda .

Kalau nak tahu dulu saya jenis yang suka bersahur makan nasi .. yelah sbb kita tahu nasi akan membuatkan perut kita rasa kuat untuk harung satu hari berpuasa kan .. setelah mengenali herbalife sejak 3 tahun dulu , memang saya bersahur dengan shake herbalife !

alhamdulillah sehingga ke tahun ini , saya berjaya

Apa yang saya rasakan , bersahur dengan herbalife , anda akan rasa lebih segar , tidak mengantuk macam selepas bersahur , dapatlah saya melayan blog , menunggu azan subuh dan dapat saya minum air sebanyak 1 liter . Selepas tuu mulalah saya rasa nak ke tandas sahaja :)

Dan apa yang menyeronokkan saya adalah saya berjaya turun lagi 400 gram bila timbang didalam program yang saya sertai bersama teman - teman di pejabat .. , alhamdulillah kerana ia menerujakan saya kerana berat saya mencecah ke angka 71.3 ... ;)) 

Jadi bagaimana dengan anda ? rasanya masih berlum terlambat untuk turun berat badan dengan banyak .Cukuplah jika anda dapat berpuasa dengan sihat dan sempurna tanpa sebarang masalah. Insyaallah Herbalife akan dapat membantu anda memperolehi kesegaran dan membantu menurunkan berat badan .. percayalah !!

Mulakan langkah untuk menjadi sihat dan menurunkan berat badan anda mulai daripada hari ini dengan menghubungi saya di ieda0106@yahoo.com atau sms saya di 0179735306. Saya bersedia membantu anda untuk kelihatan langsing dan bergaya di Hari Raya nanti .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...