TESTIMONI HERBALIFE : KULIT SEMAKIN SIHAT DENGAN HERBALIFE

salam semua


KULIT SEMAKIN SIHAT DENGAN NUTRISI HERBALIFE 

Ada orang cakap betul ke kulit semakin sihat dengan Herbalife ?

Ye ke ? , mula-mula dulu saya kurang yakin .. yelahh wajah saya ini adalah jenis bulat  .. sama naik dengan badan saya ini .. kalau tidak percaya cuba lihat wajah saya suatu ketika dulu .

Ini adalah wajah di hari raya tahun 2011 .. masa ini saya baru menggunakan produk Herbalife.


Selepas beberapa bulan menggunakan herbalife memang tidak ada yang perasan , malah saya pun tidak perasan atau rasa ada perubahan melainkan perubahan berat badan ,  tetapi bila saya hadiri kenduri dan berjumpa dengan saudara mara .. ada yang mula menegur .. masa itu barulah saya sedar .

" kak ieda makan ape , kulit wajah semakin sihat .. badan pun dah kurus ! " 

haaaa ye ke ??? malu jugalah masa tuu kan .. 

* keputusan adalah tidak tipikal , hasil setiap individu mungkin berbeza - beza
Masa ini .. ramai yg cakap saya makan jamu .. 

hahaha memang sambil-sambil makan herbalife saya ada amalkan makan jamu kampung tapi itu tidaklah sekerap pengambilan herbalife shake ini .. itu yg saya sedar .. alhamdulillah baru saya perasan yang kulit semakin sihat dengan herbalife ! .. bila ramai bertanya .. seronok lah nak bercerita kan ..  memang wajah nampak licin dan sekata walau tanpa make up .. sebab saya kurang menggunakan make up bila ke tempat kerja .

* keputusan adalah tidak tipikal , hasil setiap individu mungkin berbeza - beza
gambar balik dari kerja 

Bila lihat kembali gambar-gambar ini .. memang saya tidak percaya saya akan jadi macam ini .. yelahh dari wajah tembam & tembun boleh nampak sedikit runcing kan , memang sangat-sangat menakjubkan ! .. insyaallahh saya dah bercadang untuk meneruskan pengambilan herbalife ini disamping dapat menurunkan berat badan sebanyak mungkin.

Saya sangat berharap dengan meneruskan pengambilan herbalife ini , selain dari kulit semakin sihat dengan Herbalife sebenarnya saya dapat mengurangkan nafsu dan mengawal pengambilan makanan yg tidak sihat .. memang dari dulu saya sudah mula memilih dalam pemakanan seharian ini .. maklumlah anak-anak saya semuanya tembam-tembam  , bila saya dah tahu makanan mana yang elok untuk kesihatan dan mana yang tidak elok , saya lebih berhati - hati sekarang ini .

oh ya , nanti saya akan update entry berkenaan sambutan raya tahun ini dan wajah terbaru saya .

Kepada yang berminat , anda masih belum terlambat ,  email saya di ieda0106@yahoo.com @ sms/whatsapp/telegram saya di 0179735306 saya bersedia membantu anda untuk berjaya seperti saya .. jangan lepaskan peluang anda untuk sihat , langsing dan bergaya , jadikan bulan ini dan detik ini sebagai permulaan dalam mendapatkan bentuk tubuh badan yang lebih sihat seterusnya menjadi impian setiap orang.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...