KENALI HERBALIFE : APA ITU HERBALIFE ?


salam semua
Have u had your shake today ?

Hari ini saya terpanggil untuk berkongsikan informasi untuk kenali apa itu Herbalife .

Herbalife diasaskan oleh Mark Hughes seawal tahun 1980. Seawal usia remaja, beliau mengambil semangat untuk mencari jalan penyelesaian dalam membantu manusia untuk ke arah kesihatan yang lebih baik dan menurunkan berat badan sejak kematian ibunya kerana mengambil pil langsing yang dibenarkan secara berlebihan. Atas semangat juang dan kental inilah, beliau telah membuat kajian mengenai keistimewaan herba sehingga ke negara China dan disulam dengan kecanggihan teknologi masa itu dengan menghasilkan produk Herbalife.



Mark passed away in 2000, but his vision for changing people’s lives – helping people manage their weight, regain their health and find financial prosperity – continues to thrive. Today, there are more than 1.9 million Herbalife Distributors in over 70 countries, making their dreams of a healthier life and financial independence come true. See special moments, people and events from Mark’s extraordinary career in our Mark Hughes Photo Gallery.

“Introducing balanced nutrition to millions of people in the world is a dream come true for me.”

lawati web untuk maklumat lebih lanjut
www.herbalife.com.my


Setelah menjangkau lebih 30 tahun di pasaran dunia dan telah berada di Malaysia semenjak 2006, kesan positif mengenai produk ini semakin tersebar berikutan keberhasilan produk kesihatan ini. Ini semestinya adalah kerana mereka yang berada di belakang tabir syarikat ini bukanlah calang-calang orang. Mereka terdiri dari kalangan para saintis, doktor dan pakar pemakanan.

Herbalife merupakan syarikat terulung yang menawarkan produk berasaskan nutrisi selular. Konsep ini merupakan makanan nutrisi yang akan memperbaiki villi (sel), membantu menyerap lebih banyak nutrien daripada makanan serta memulihara dan menggalakkan pertumbuhan sel-sel yang sihat dalam tubuh badan kita.

herbalife HQ

Produk yang ditawarkan ialah produk nutrisi dalaman dan nutrisi luaran. Produk nutrisi dalaman dapat membantu kesihatan kita dari dalam dan menyerlahkan lagi kesihatan dan kecantikan semulajadi pada luaran.

Dengan menyatukan kebaikan semulajadi dan sains terkini, Herbalife adalah yang paling termaju dalam memaksimumkan kesihatan diri.

Dengan kumpulan yang melebihi satu juta pengedar bebas menjual produk Herbalife di melebihi 70 buah negara di seluruh dunia ( dan jualan retail sebanyak $1.8 billion), anda boleh pastikan yang anda mempunyai sokongan untuk berjaya.

Kepada yang berminat , masih belum terlambat .. sila sms @ email ieda0106@yahoo.com  saya bersedia membantu anda untuk berjaya seperti saya . Jgn lepaskan peluang anda untuk sihat , langsing dan bergaya , jadikan bulan ini dan detik ini sebagai permulaan dalam mendapatkan bentuk tubuh badan yang sihat seterusnya menjadi impian setiap orang. Sekiranya anda ingin melantik saya sebagai coach anda dan mengetahui bagaimana anda boleh menguruskan berat badan anda , sila hubungi saya dengan segera .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...