DIET HERBALIFE : BAGAIMANA NAIK BERAT BADAN


salam semua

Sebelum ini didalam entry yang lepas saya telah berjanji untuk kongsikan bersama serba sedikit mengenai bagaimana dengan Herbalife boleh naik berat badan

Anda punya masalah berat badan ? Berat anda tidak ideal dengan ketingian anda ?


Ya dengan herbalfe anda boleh naik berat badan / menambah berat badan. Konsep nutrisi sihat herbalife itu sendiri adalah memberikan nutrisi yang secukupnya kepada tubuh badan kita sehingga sel - sel didalam badan kita mendapat tahap kesihatan yang tinggi .

Untuk naik berat badan , kalori yang kita ambil sehari mestilah lebih banyak dari kalori yang badan kita bakar! Dengan menambah shake Herbalife selepas @ sebelum breakfast, lunch, dan dinner, kalori makanan yang kita makan akan bertambah lebih dari kalori yang biasa dibakar oleh badan kita. Herbalife  dicipta sebagai pengganti makanan yg lengkap dengan segala nutrisi, mineral & vitamin yg diperlukan oleh badan. Ia bertindak sbg makanan tambahan yg akan meningkatkan jumlah pengambilan kalori anda .

MAKAN LEBIH KERAP. Apabila anda kekurangan berat badan, anda mungkin merasa cepat kenyang. Makan 5-6  hidangan kecil sepanjang hari dan BUKANNYA makan 2-3 kali makanan yang banyak.  
  • SHAKE DENGAN HERBALIFE . Elakkan dari mengambil minuman bergas @ soda, kopi dan minuman lain dengan beberapa kalori dan nilai pemakanan yang sedikit. Sebaliknya, minum  susu rendah lemak dan jus segar. GANTIKAN dengan minum HERBALIFE 1 jam sebelum atau selepas makan.  
  • MAKAN MAKANAN RINGAN YANG TINGGI KALORI. contoh seperti kacang, buah-buahan kering dan avokado. Anda juga boleh menikmati snek sebelum tidur, seperti mentega kacang dan sandwich atau sandwich telur, hirisan sayur-sayuran, dan buah - buahan segar.  
  • BERSENAM. Disamping itu jangan lupa untuk bersenam , bukan memerlukan masa yang lama . JIka dapat dalam 20 minit sehari sudah memadai . Dengan bersenam terutama jogging, sebenarnya boleh membantu anda mendapatkan berat badan dengan membina otot-otot anda. Dan senaman juga boleh merangsang selera makan anda
Testimoni terdekat saya sendiri adalah dari adik ipar saya . Bagaimana dia telah naik berat badan dengan mengambil herbalife . Menu cadangan saya pada dia adalah sebelum mengambil sarapan pagi beliau hendaklah mengambil shake herbalife , selepas itu barulah mengambil sarapan pagi . 

Setelah beliau mengikuti apa yang saya cadangkan , sekarang beliau telah berjaya naik berat badan sebanyak 4 kg . Berat sebelum beliau adalah 49kg dan sekarang beliau telah berjaya naik berat badan kepada 52kg .Berat ideal beliau adalah 54kg.


InsyaAllah, anda akan naik berat badan dan boleh mencapai ideal weight anda. Jangan lupa rehat yang secukupnya juga dapat membantu anda untuk naik berat badan !

Jadi, sekiranya anda ingin mendapatkan nutrisi sihat ini , mencari seorang coach Herbalife serta ingin tahu bagaimana untuk naik berat badan dengan menu diet Herbalife yang sesuai dan selamat, saya yakin saya dapat membantu anda. Anda boleh menghubungi saya di ieda0106@yahoo.com . Jangan tunggu lagi !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...