DIET HERBALIFE : BERKESAN UNTUK SAYA


salam semua

Have you had your shake today ?

Hai semua , hari ini saya terpanggil untuk menceritakan bagaimana Herbalife berkesan untuk saya selama ini ? 

Bagaimana saya boleh turunkan berat badan dengan Herbalife ?


 
Semua persoalan diatas , bukanya datang dari saya sendiri tetapi dari saudara mara dan rakan-rakan saya yang sejak dulu bertanyakan kepada saya . Setelah 3 tahun saya mengambil Herbalife sebagai rutin harian saya , saya menjadi semakin yakin dengan nutrisi sihat ini .

Herbalife sebenarnya adalah nutrisi sihat yang dibekalkan kepada tubuh badan kita , ia bukan UBAT . Ia juga membekalkan kita dengan vitamin , zat & mineral yang diperlukan oleh tubuh badan kita .

Yang paling penting dan perlu anda semua ketahui , herbalife adalah makanan yang rendah kandungan kalorinya , dalam satu hidangan herbalife hanya membekalkan 180kcal . Dengan bekalan nutrisi yang sihat , tubuh badan kita juga akan menjadi sihat dan dapat berfungsi dengan baik .

Jika anda tanya saya adakah Herbalife berkesan untuk saya ?

Ya ! Herbalife memang berkesan untuk saya 

3 tahun saya menggunakan Herbalife , malah kini saya masih menggunakannya kerana yakin dengan nutrisi sihat ini . Saya berjaya menurunkan berat badan sebanyak 22 kg . Berat saya kini 72kg dan saya masih berusaha untuk mendapatkan berat ideal saya sekurang-kurangnya 68kg .

Kini saya merasa sangat yakin , ceria , bersemangat , sihat dan menjadi semakin positif didalam kehidupan saya .

Jadi sekiranya anda ingin melihat dan merasai sendiri bagaimana Herbalife berkesan untuk diri anda , sila hubungi saya di ieda0106@yahoo.com , saya bersedia membantu anda menjawab sebarang persoalan mengenai Herbalife .


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...