PRODUK HERBALIFE : FORMULA 3 & KHASIATNYA

salam semua


Anda pasti ingin tahu apa fungsi F3 & khasiatnya ?

Dalam usaha untuk mendapatkan berat badan yang ideal lengkap, set lengkap 3 produk herbalife sangat membantu. Salah satu daripadanya ialah F3 Blended Soy & Whey Protein Powder. Tetapi, apa fungsi F3 & khasiatnya dan bolehkah kita menurunkan berat badan tanpa mengambil F3?

Pada awal pengambilan produk herbalife , saya tertanya-tanya kenapa perlu ambil F3 ? bolehkah kalau kita hanya ambil F1 sahaja ? , dan bila waktu sesuai untuk mengambil F3 . Jadi untuk mengetahui samada perlu atau tidak kita mengambil F3 Blended Soy & Whey Protein Powder ini, haruslah kita mengetahui nutrisi yang terkandung di dalamnya serta fungsi F3 & khasiatnya dalam pengurusan berat badan kita.

Khasiat F3:-

1) Membantu dan mengurangkan rasa lapar 

- Apabila diambil satu sudu (kandungannya hanya 5g protein + 0g lemak + 0g karbohidrat dan tanpa kandungan gula, garam dan lain-lain) bersama-sama dengan 3 sudu Formula 1 Nutritious Shake herbalife, dapat menimbulkan rasa kenyang yang lebih lama, dan seterusnya membantu menurunkan berat badan.

2) Membantu membina muscle dan meningkatkan pertumbuhan lean muscle


Ok , saya paham sekarang . Jadi apa pentingnya kalau kita ada muscle dan ada banyak lean muscle dalam badan?

- Peningkatan lean muscle berfungsi dalam pertambahan tenaga dalam badan, membantu dalam pembentukan postur tubuh bermasalah selain kebiasaannya penting kepada mereka yang aktif bersukan. Kesan paling penting ialah peningkatan lean muscle dapat membantu dalam pembakaran lebih kalori! Aspek penting dalam pengurusan berat badan. 

3) Mengandungi kandungan protein yang secukupnya, seperti yang diperlukan oleh tubuh badan4) Membantu mengurangkan berat badan dengan cepat 

5) Mengelakkan fenomena yo-yo dalam penurunan berat badan . Dalam usaha pengurusan berat badan yang ideal.


Jadi apakah tujuan dan matlamat anda dalam diet herbalife ? Adakah anda mahu turun berat atau mahu mengurangkan inci tubuh badan anda ? Jika anda mengambil herbalife untuk tujuan turun berat badan, adalah terbaik sekiranya anda mengambil F3 dan F1 dalam shake sihat anda ditambah pula rasa teamix yang sangat lazat !

Jadi jangan tunggu lagi , hubungi saya di ieda0106@yahoo.com untuk mengetahui bagaimana herbalife boleh membantu anda didalam pengurusan berat badan anda , saya juga bersedia menjadi coach herbalife anda , ianya masih belum terlambat untuk berubah kearah kesihatan yang lebih baik . 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...