HERBALIFE KUANTAN : TEAM GET TOGETHER


salam semua

Hari ini akak nak share mengenai Kuantan - Team Get Together ini ... seronok tidak terkata rasanya bila berpeluang bersama-sama teman-teman herbalife didalam suasana macam ini . Ye bukan selalu dapat bersua muka macam ini , walaupun kami sepejabat , situasi berbual-bual mesra dan perbincangan macam ini jarang diperolehi .

Sangat seronok lebih-lebih lagi dapat bersua muka dengan The Best Coach , STELLA .. for me she's to great ! ... warm welcome to her yang datang dari jauh (KL) kerana sudi datang ke Kuantan semata-mata untuk berjumpa kami team herbalife disini . Dan terima kasih juga diberikan kepada coach akak, AZIERA kerana sudi menjemput kami didalam pertemuan ini serta menyediakan makanan yang sedap - sedap ..

Disini akak nak kongsikan sebahagian daripada gambar - gambar sewaktu kami di sana






banyak pengalaman dan pengetahuan yang baru dapat akak timba disini . Dengan memahami dan mengenali herbalife lebih mendalam membuatkan akak semakin yakin dengan produk yang sangat menakjubkan ini . Kita shake dengan herbalife , enjoy dengan apa yang kita makan tanpa ada sebarang pantang larang ! wahh sangat ajaib bukan ..

Ia sesuatu yang berharga kerana dapat memperlajari bagaimana herbalife menjadi sangat berkesan kepada pengunanya . Pengalaman dari stella dan aziera banyak membantu dan menjadi guide line kepada kami . 

Jadi anda tunggu apa lagi ! shake 2 kali sehari with one  normal meal , makan apa sahaja yang menjadi kegemaran anda tanpa perlu disekat ! Ya dengan herbalife nutrisi sihat semua boleh untuk anda kelihatan sihat , segar dan bertenaga ..   

Anda boleh hubungi akak untuk mengetahui caranya , sila email di ieda0106@yahoo.com atau sms saya di 0179735306 .




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...