PRODUK HERBALIFE : N-R-G TEA



salam semua

HAve u had your shake today ?

Apa itu N-R-G Tea - Nature's Raw Guarana ?

Ok hari ini , saya ingin kongsikan bersama bagaimana buat pertama kalinya saya minum produk herbalife terbaru ini . Inilah N-R-G Tea - Nature's Raw Guarana ! ... bila pertama kali minum terasa enak , lain dari yg lain , ada rasa lebih kurang teamix juga . Bila saya tanya coach saya , ternyata N-R-G ini rasanya lebih hebat berbanding teamix , kira extra bertenaga lah , akan rasa tidak letih ! , 

Di pertemuan Team Get Together baru-baru ini juga , kami dijamukan oleh coach aziera dengan N-R-G Tea ini , saya rasa sangat segar dan tidak letih walaupun saya terpaksa memandu jauh dari rumah saya (pekan) untuk ke kuantan . Even sewaktu balik ke pekan semula pada jam 4.00 petang itu , saya masih tidak rasa mengantuk ! wah sungguh hebat bukan !

Memberi kesan kafein secara perlahan terhadap tubuh badan 
manusia tetapi lebih lama & kekal


N-R-G tea yang kami minum pertemuan Team Get Together 

Untuk pengetahuan anda juga N-R-G Tea - Nature's Raw Guarana . Guarana boleh didapati dalam kebanyakan produk nutrisi untuk digunakan dalam bidang sukan. Ia juga dikenal pasti secara kimia  bersamaan dengan kafein dan dikenali sebagai guaranin. Ia telah digunakan sejak beberapa ribu tahun yang lepas oleh orang asli Amazon untuk mengekalkan stamina & meningkatkan ketahanan fizikal. Sekarang ini di Brazil kebanyakan dari penduduk disana menggunakan Guarana ini untuk ditambah ke dalam minuman ringan bagi memberikan rasa bertenaga yang semula jadi. Boleh dikatakan N-R-G Tea - Nature's Raw Guarana kita ini akan membantu tubuh anda mencapai dan mengekalkan tahap tenaga yang sangat bagus .

N-R-G Tea ini sangat bagus dan sesuai untuk anda yang inginkan extra tenaga , terutama sekali kepada pelajar - pelajar yang kena stay up untuk study dan tidak lupa juga untuk pekerja yang kena lalui hectic every day . 

Ia adalah produk Herbalife terbaru yang dilancarkan pada bulan Mei yang lalu. Kira masih baru lagi kan  Kalau anda ingin tahu bagaimana rasanya NRG Tea ini dan ingin mendapatkan info lebih lanjut tentang produk Herbalife yang lain, anda boleh email saya di ieda0106@yahoo.com atau sms di 017 9735306 dan whatsapp 018 2121619. Saya bersedia membantu dan menjawab sebarang soalan dari anda semua !



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...