DIET HERBALIFE : APA KELEBIHANNYA

salam semua

Have u had your shake today ?

ok , hari ini saya nak kongsikan anda dengan persoalan yang selalu saya dapat melalui email mahupun pertanyaan yang saya terima mengenai herbalife .

Akak , apakah kelebihan diet dengan Herbalife ini ?


Biasanya saya akan jawab , mudah sahaja 

  • Mengurangkan berat badan tanpa perlu berlapar - ye , anda masih boleh menikmati makanan kegemaran anda , cuma perlu kurangkan kuantiti pengambilannya .
  • Mengurangkan berat badan tanpa senaman - oh ya , yang ini saya memang pernah buat , percaya atau tidak ia berhasil ! , namun sekiranya anda dapat luangkan masa dalam 30 minit setiap hari , wah ! ia satu kelebihan
  • Mengekalkan metabolisma didalam badan anda - kerana shake herbalife lengkap dengan nutriennya 
  • Mengekalkan kelangsingan badan - dengan tidak meninggalkan herbalife sampai bila-bila , sekurang-kurangnya anda mengambil herbalife untuk mengekalkan kesihatan anda . Dan saya pernah baca , kebanyakan pengguna herbalife yang meninggalkan herbalife secara mendadak akan naik berat badan kepada yg asal , malah lebih berat lagi . Justeru itu jadikan shake herbalife sebagai salah satu hidangan harian anda .

Gantikan makanan anda hari ini juga dengan shake berkhasiat. Kalori rendah tinggi zat dan di jamin selamat ! . Hubungi saya untuk mengetahui lebih lanjut kelebihan herbalife .Saya juga akan membantu anda didalam pengurusan berat badan anda di ieda0106@yahoo.com @ sms saya di 0179735306

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...