HERBALIFE SHAKE : YANG MANA SATU PILIHAN ANDA

salam semua

Have u had your shake today ?

Ok , hari ini saya nak tanya anda semua yang sudah consume herbalife , anda semua sukekan perisa mana bagi shake herbalife anda ?

Kalau bertanyakan kepada saya , pilihan saya selama hampir 4 tahun ini adalah perisa CAPPUCINO , kenapa saya sukekan perisa cappucino , kerana rasanya yang ala-ala coffie , kerana saya tidak boleh minum perisa aroma susu . Jadi pilhan saya selama ini dan masih setia dengan perisa cappucino !

Untuk pengetahuan anda semua herbalife shake F1 mempunyai 5 perisa yang hebat semua 



Cappucino 

Perisa ini adalah perisa kedua yang terlaris di dunia , ia adalah perisa pilihan saya selama ini . Pengemar kopi dan nescafe memang sukekan rasa ini .

Dutch Chocolate 

Perisa yang paling laris di Malaysia , rata-rata pengemar herbalife banyak memilih perisa ini . Ada diantara pengemar menyangka perisa ini ala-ala milo , oh tidak kerana milo mempunyai kandungan gua yang tinggi tidak seperti shake herbalife .

Strawberry

Perisa strawberry ini dapat memberi kesan yang lebih baik kepada kulit anda. Kulit akan menjadi lebih lembut , mulus dan bersih dengan adanya ekstrak strawberry yang mempunyai khasiat yang baik di dalam shake tersebut .

Tropical Fruit

Perisa ini ada rasa seperti buah pisang yang wangi , pengemar buah-buahan pastinya akan menyukai perisa ini . Saya tidak menyukainya kerana saya akan cepat merasa muak .

Vanila 

Perisa ini juga sedap ,  seperti apa yang pengguna herbalife selalu perkatakan , ia lebih sedap jika di blend bersama buah-buahan seperti epal & tembikai .

Saya percaya perisa - perisa herbalife shake ini semua akan memenuhi selera anda semua , secara tidak langsung anda mempunyai banyak pilihan perisa shake yang ada . Selama hampir 4 tahun ini , saya telah berjaya menurunkan kg saya sebanyak 22kg dan saya semakin yakin dengan produk herbalife ini

Anda pula bagaimana ? apakah pilihan perisa shake anda ?

Sekiranya anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai produk Herbalife anda bolehlah menghubungi saya di ieda0106@yahoo.com  @ sms saya 0179735306 pastinya saya akan bersedia untuk membantu anda untuk menyelesaikan masalah anda .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...