PRODUK HERBALIFE : ADAKAH BERKESAN ?

salam semua


Have u had your shake today ?

alhamdulillah sejak saya mengenali herbalife saya banyak belajar mengenai pemakanan yang sihat , menilai jenis - jenis makanan yang sihat dan tidak sihat . Ternyata herbalife sangat berkesan kepada saya dan kehidupan saya .

Sesekali saya layan juga tekak untuk makan makanan kegemaran saya , kerana dengan herbalife sebenarnya anda tidak perlu melupakan makanan kegemaran anda . Anda masih boleh mengambilnya , cuma perlu menghadkan kuantiti pada setiap yang diambil .

Aduh .. memang ada diantara kita bertanyakan adakah HERBALIFE BERKESAN didalam penurunan berat badan . Yelah , mereka sudah melihat saya berjaya turun berat badan sebanyak 22 kg .

Saya selalu tekankan dimana-mana bila ada yang bertanyakan kepada saya herbalife bukanlah ubat kurus , herbalife adalah pemakanan sihat , makanan yang baik untuk sel - sel dibadan kita ,  bila kita ambil shake herbalife , ia akan membantu membaiki sel - sel tersebut , secara keseluruhannya badan kita menjadi sihat . 

Reaksi @ tindak balas tubuh badan mungkin kesan sampingan , apabila tindak balas sudah hilang , sistem pertahanan didalam tubuh badan kita akan menjadi lebih kuat dan sistem imunisasi badan kita menjadi lebih efektif . Dan kebanyakan penyakit akan semakin berkurangan . 



Perlu diingat juga , pengambilan air yang mencukupi sangat penting didalam tubuh badan kita , dulu saya hanya mampu minum tidak sampai 2 liter sehari , tetapi sekarang , alhamdulillah sejak mengambil produk herbalife semuanya berubah . Barulah saya sedar bahawa  pentingnya air didalam kehidupan kita .

Pastinya anda akan merasakan bahawa pengambilan herbalife berkesan untuk tubuh badan anda , lebih bertenaga , tidak mudah merasa letih dan seterusnya anda akan berjaya mendapat kesihatan secara menyeluruh . 

Herbalife berkesan sekiranya anda tahu perkara ini


  • turun berat badan dan naik berat badan secara normal dan sihat

  • melansingkan perut anda yang buncit

  • gemuk sejak lahir @ gemuk setelah dilahirkan

  • sesuai untuk ibu - ibu yang mengandung dan menyusu

  • sesuai untuk anak-anak yang obes dan ingin diet cth : anak saya

  • nutrisi terbaik untuk tubuh anda

  • bukan UBAT

  • halal

  • paling seronok anda masih boleh MAKAN MAKANAN KEGEMARAN ANDA !


Jadi jangan tunggu lagi , hubungi saya ieda0106@yahoo.com untuk mengetahui bagaimana herbalife berkesan membantu anda didalam pengurusan berat badan anda , saya juga bersedia menjadi Herbalife Coach anda , ianya masih belum terlambat untuk berubah kearah kesihatan yang lebih baik  .


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...