HARGA SHAKE HERBALIFE

salam semua

Have u had your shake today ?

Ingin tahu harga shake Herbalife ?

Hari ini , saya nak kongsikan bagaimana anda semua yang berminat dengan produk Herbalife untuk mengetahui berapakah Harga Shake Herbalife .

Macam biasa , walaupun dah hampir 4 tahun bersama Herbalife , namun saya tidak pernah lekang dengan persoalan berapakah Harga Shake Herbalife ini .


Sebelum itu , ingin saya tekankan disini produk Herbalife dijamin selamat utk dimakan dan ianya adalah makanan kesihatan dan bukannya ubat.
 
Jika anda pernah mencuba untuk menghilangkan berat badan sebelum ini dan gagal, jangan berputus asa. Program Shake Herbalife menggabungkan Nutrisi Selular dan kuasa protein supaya anda boleh mengawal rasa lapar anda, mengekalkan metabolisme yang sihat dan rasa bertenaga sambil anda dapat menghilangkan kilo yang tidak anda kehendaki !



Sebagaimana yang anda ketahui pakej 'start now pack' shake herbalife adalah seperti berikut :
  • Formula 1- Shake Mix (any flavour)
  • Formula 3 - Protein Powder
  • Tea Mix - Lemon & Hibiscus ( 50 g )
     
Jangan risau , anda juga sebenarnya boleh mendapatkan harga shake herbalife melalui saya sekiranya anda berminat untuk mengetahuinya .

Harga Shake Herbalife boleh anda dapati dengan harga pukal sekiranya anda  menjadi ahli dan dengan harga retail bagi yang bukan ahli .

Tetapi semua ini adalah bergantung kepada anda yang benar-benar serius untuk mendapatkan berat badan yang ideal , anda semua haruslah disiplin didalam penggunaannya . 

Saya juga dulu membeli secara pukal pada awal penggunaan herbalife untuk kegunaan saya sendiri , demi keinginan yang tinggi untuk menurunkan berat badan saya . Oleh itu peluang sudah ada disitu untuk anda dapatkannya .

Jadi sekiranya anda ingin mendapatkan senarai Harga Shake Herbalife , anda bolehlah menghubungi saya . Saya bersedia menjadi coach anda dan membantu anda untuk berjaya didalam mendapatkan berat badan yang ideal . 

email ieda0106@yahoo.com [ call/sms/whatsapp
017 9735306 (digi)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...