PRODUK HERBALIFE : TURUN BERAT BADAN SELEPAS BERSALIN

salam semua

Have u had you shake today ?

Baiklah  , saya ingin kongsikan bersama perkara menarik yang saya rasakan ramai pengguna-pengguna herbalife yg ingin mengetahuinya . Kebelakangan ini saya ada mendapat beberapa email bertanyakan mengenai

Adakah ibu mengandung boleh mengambil herbalife ?

Turunkah berat badan selepas bersalin sekiranya kita mengambil Herbalife didalam waktu berpantang ?
Semua persoalan ini akan terjawab sekiranya anda semua sedar , sebagai seorang ibu yang baru melahirkan , pastinya pengorbanan selama 9 bulan anda mengandungkan anak sangat bernilai . Janganlah rasa tertekan dan terburu-buru untuk segera menurunkan berat badan. Anda perlu ingat kita telah mengambil masa selama 9 bulan dengan ' mengumpul lemak dan berat badan ' , tidak mungkin anda akan berjaya menghilangkan lemak-lemak tersebut didalam waktu yang singkat bukan . 


Ok , bagi mereka yang menyusukan anak seperti saya dahulu , sudah pastinya makanan yg anda ambil dalam seharian dijaga dengan rapi agar dapat menghasilkan susu  yang secukupnya untuk bayi , kebetulan pula saya dulu mak dan nenek yang jaga didalam pantang , jadi lagilah permakanan di kawal rapi . 

* hubungi saya untuk saya cadangkan produk Herbalife yang sesuai buat anda 

Janganlah pula anda tergesa - gesa untuk diet dan berangan untuk turunkan berat badan secara drastik tau ! . Kerana sedar atau tidak dengan menyusukan bayi anda , anda sebenarnya telah berjaya membakar kalori didalam badan anda sebanyak 500kcl sehari ! sangat hebat  .

Namun begitu , ibu - ibu yang tidak menyusukan bayi anda , pun perlu diingat , pemakanan yang seimbang perlu di ambil berat  . Ini sangat penting kerana proses luka-luka untuk sembuh akan berlaku . Anda masih boleh berdiet dengan syarat ambil lah lebih banyak sayur-sayuran , buah-buahan dan ambil makanan dalam kuantiti yg kurang berbanding biasa .

Produk Herbalife ini sangat sesuai untuk ibu-ibu yang mengandung tau , melahirkan apatah lagi menyusukan bayi anda . Kandungan nutrisi sihat dan lengkap sangat sesuai untuk semua peringkat umur . Bayangkan jika kita ambil Herbalife didalam mengandung lagi. Mesti lebih banyak khasiat yang dapat kepada bayi didalam kandungan kita, kulit bayi pun akan kelihatan bersih dan cantik !

*hubungi saya sekarang untuk saya membantu anda didalam mendapatkan produk Herbalife anda sekarang 


Herbalife membantu anda didalam pengurusan berat badan anda , saya juga bersedia menjadi Herbalife Coach anda , ianya masih belum terlambat untuk berubah kearah kesihatan yang lebih baik  .
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...