PRODUK HERBALIFE : TEAMIX LEMON & HIBISCUS/PEACH

salam semua

Have u had your shake today ?

Produk Herbalife : Teamix Lemon & Hibiscus / Peach 

Hari ini saya ingin menceritakan tentang salah satu produk kesihatan Herbalife iaitu Tea Mix Lemon & Hibiscus/ Peach. Yang juga sangat sesuai untuk semua golongan termasuk ibu yang sedang mengandung @ berpantang :) 

Jika anda semua hendak tahu , saya paling suka minum teamix lemon ini , selalunya saya akan minum selepas saya mengambil normal meal , rasanya yang enak , memang anda akan rasa puas . Maknanya kalau tak minum , saya akan rasa lain macam sahaja .

Pastinya anda semua ada yang sudah tahu @ masih belum tahu kelebihan dan kebaikan teamix ini . Ha mari saya kongsikan serba sedikit mengenai produk Herbalife teamix ini . Teamix ini adalah salah satu produk Herbalife yang paling kerap saya guna .

Tea Mix adalah sejenis produk untuk melengkapkan seluruh nutrien penting yang berfungsi sebagai antioksidan. 

Teamix Lemon & Hibiscus

Tahukah anda bahawa lemon mengandung banyak vitamin C yang juga dapat memberi kesan sebagai anti oksidan dan juga melawan bakteria. Selain itu, lemon juga berfungsi untuk merawat sakit jantung, urat saraf dan menurunkan tekanan tinggi dan banyak lagi. Sebab itu buah lemon dijadikan pewangi agar kita tidak mudah pening. Paling penting, lemon memelihara kesihatan tulang.

Teamix with Hibiscus ( Peach )

Dan buah peach memiliki banyak serat, vitamin dan mineral.  Ia berfungsi untuk kesihatan tubuh badan dan kecantikan. Adanya vitamin dalam buah ini dapat mencegah penuaan.  Mampu merangsang bayi dalam kandungan. Sangat bagus tau ;) 

Produk Teras yang dirumus untuk meningkatkan kesan keseluruhan rangkaian produk Herbalife. Hanya dalam 1 botol sahaja anda akan dapat:



1. Lebih daripada 20 nutrien perlu dan antioksidan

2. Termasuk asid folik, kalsium dan zat bersi

3. Menyokong sistem imun

4. meningkatkan kesihatan tulang, kulit dan rambut.


kesimpulannya adalah
 
ianya semudah A, B, C, D & E 
A - ANTIOKSIDA

B - BAKAR LEMAK

C - CUCI USUS clensing

D - DETOK buang toksin

E - ENERGY

Dan bagi ibu yang belum mengandung, sedang mengandung, masih menyusu anak dan sedang berpantang, yang agak-agak tak boleh minum air halia buatan sendiri tu , jangan risau ok , anda boleh minum dari produk Herbalife. Khasiat yang sama dan fungsi yang sama !

Yang paling seronok , bagi mereka yang kurang suka bersenam macam saya ini hehehe , tahukah anda semua bahawa 1 sudu Teamix Lemon & Hibiscus ini adalah bersamaan 20 - 30 minit bersenam ! wahhh hebat bukan !

Jadi sekiranya anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai produk Herbalife anda bolehlah menghubungi saya kerana saya bersedia untuk membantu anda didalam menyelesaikan masalah anda .


 email ieda0106@yahoo.com [ call/sms/whatsapp 
017 9735306 (digi)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...