AZAM 2013 DENGAN HERBALIFE

salam semua

Have u had your shake today ?

Ha , bercerita pasal azam . Apa azam anda semua pada tahun ini ?


Rasanya belum terlambat untuk saya memperkatakan mengenai azam di tahun baru ini 2013 . Bagi saya , tahun ini adalah tahun ke 4 saya bersama Herbalife , kehidupan saya , kesihatan saya bermula dengan lebih yakin sejak mengenali Herbalife .



Jadi , kalau bertanyakan kepada saya , apakah azam saya pada tahun baru 2013 ini adalah dengan meneruskan usaha saya untuk sihat dan berjaya dengan Herbalife .

Saya ingin meneruskan hasrat saya membantu anda - anda diluar sana yang ingin sihat dan berjaya dengan Herbalife . Saya berazam untuk cuba mengubah hidup saya menjadi lebih sempurna . Ya , mungkin dengan memilih peluang yang diberikan oleh Herbalife secara lebih serius sebagai suatu titik permulaan dan azam yang terbaik buat saya pada tahun ini .





Dan dengan itu juga , saya rasa sangat-sangat teruja untuk menyertai salah satu program terbesar Herbalife iaitu Program Spectacular Herbalife yang akan diadakan di Stadium Bukit Jalil pada 25-27hb Januari ini ! .Suatu yang hebat dan bermakna akan berlaku , yang pastinya disitu kami akan belajar bagaimana untuk mengubah kehidupan kami menjadi lebih baik dan berjaya melalui Herbalife .



Ya ,semua ini tidak akan berjaya sekiranya kita tidak berusaha , untuk berjaya mencapai apa yang anda impikan seharusnya memerlukan keyakinan , rajin , usaha dan tawakkal kepada allah . Ia akan menjadi kenyataan sekiranya anda berhenti berangan ! . Bertindak sekarang , apa yang anda inginkan pada tahun ini ? Dengan usaha anda , insyaallah pastinya tidak akan sia-sia dan akan tercapai .

Dan sekiranya anda berazam untuk kurus , sihat dan berjaya pada tahun ini tetapi masih tercari-cari bagaimana untuk berjaya , bolehlah menghubungi saya di ieda0106@yahoo.com @ sms saja saya di 017-9735306 .Saya pasti akan membantu anda untuk kurus dengan selamat bersama Herbalife .

     
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...