BAGAIMANA BERJAYA TURUN BERAT BADAN DENGAN HERBALIFE

salam semua

Have u had your shake today ?

Bagaimana berjaya turun berat badan dengan Herbalife ?

Hari ini saya ingin berkongsi sedikit kisah saya bagaimana berjaya turun berat badan dengan Herbalife . Siapa pemangkin semangat saya ? Siapa mendorong saya didalam Herbalife ? 

Kini sudah 4 tahun saya mengenali Herbalife , saya hidup didalamnya , saya lalui saat-saat susah bersamanya , syukur kerana saya dapat rasakan betapa saya berpuas hati dengan Herbalife . Kini saya semakin yakin dan bersemangat kerana akhirnya saya berjaya turun berat badan dengan Herbalife .

Siapa pemangkin semangat saya ?

Siapa pendorong saya didalam Herbalife ?



Jawapannya mudah sahaja , diri saya sendiri . Kenapa saya katakan begitu , ye kerana dengan kehendak diri sendiri sahajalah yang akan membantu saya berjaya turun berat badan dengan Herbalife dan bukan dari orang lain !

Dulu pada awalnya saya memang kurang yakin untuk menggunakan Herbalife , saya ragu-ragu untuk mencuba Herbalife . Adakah saya akan berjaya ? Sejauh mana saya akan kekal berjaya dengan produk Herbalife ? semua persoalan itu sentiasa bermain diminda saya . Namun , sampai suatu masa , saya bertekad untuk berubah . Saya kuatkan semangat untuk melawan penyakit yg saya alami ketika itu , bertekad untuk sembuh dan mendapatkan apa yang saya idamkan selama ini . 



Semua atas usaha dan semangat diri saya sendiri , dengan berbekalkan panduan dari teman yang terdahulu menggunakan Herbalife , saya memulakan langkah saya walaupun ketika itu saya adalah seseorang yang bukannya banyak duit sangat . Tapi saya kuatkan semangat saya untuk teruskan , nak buktikan kepada suami dan family saya bahawa saya boleh berjaya turun berat badan dengan Herbalife .

Banyak rintangan dan dugaan yang saya lalui , terutama sekali rutin untuk makan bersama - sama keluarga berkurangan , ialah bila saya shake saya tidak dapat menikmati hidangan bersama keluarga saya . Tetapi saya bersyukur kerana semua ahli keluarga saya paham dengan keadaan saya sewaktu itu . Mereka juga pada awalnya tidak yakin saya boleh bertahan dengan Diet Herbalife ini . Dan akhirnya , syukur kerana saya berjaya melawan semua perasaan sangsi itu . Dan kini meraka juga bersama - sama saya menjalani kehidupan lebih sihat bersama Herbalife . Insyaallah saya akan terus bersama Herbalife dan yakin dengan nutrisi sihat ini dapat membantu saya untuk terus sihat dan berjaya  .

Kepada anda semua diluar sana , semuanya bermula dari diri anda sendiri , sekiranya anda serius dan berkehedak , tiada siapa yang dapat menahan anda dari berjaya . Anda sendiri perlu yakin kepada tahap kemampuan anda untuk berubah . Berkat doa dan usaha , saya juga sama seperti anda , yakini saya boleh berjaya . Kerana kejayaan yg anda perolehi ini adalah sesuatu yang sangat manis untuk anda rasai nanti .

Jadi tunggu apa lagi , sekiranya anda ingin mengubah hidup anda ,menjadi lebih sihat dan ingin memulakan program diet dengan herbalife saya yakin dapat membantu anda , lantik saya menjadi Coach Herbalife anda di ieda0106@yahoo.com @ sms saya di 017 9735306 whatsapp 018 2121619 .



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...