COACH BEBAS HERBALIFE : JURULATIH PROGRAM HERBALIFE

salam semua

Have u had your shake today ?

apa itu Coach Bebas Herbalife ?

siapakah Coach Bebas Herbalife ? 

Persoalan begini memang selalu ditanya kepada saya melalui email dari individu-individu yang ingin menggunakan Herbalife . Ada diantara mereka yang memberitahu saya bahawa mereka sudah menjadi ahli tetapi mereka tidak dibimbing 'coach' dengan baik , sekadar menjual produk sahaja .

Hurm bukan kah rugi jika terjadi begitu , anda membeli produk tetapi anda tidak mendapat tunjuk ajar atau cara-cara untuk menggunakan produk tersebut sehingga berjaya .





Baiklah , saya ingin kongsikan bersama disini siapakah kami Coach Bebas Herbalife 

Sebenarnya kami adalah individu yang secara langsung dilantik untuk menjadi Coach Bebas Herbalife @ Personal Wellness Coach anda apabila anda sudah membeli produk Herbalife dengan kami . Tetapi anda semua kena berhati - hati sekiranya anda membeli produk dengan mana-mana pengedar dengan harga yang lebih murah , kemungkinan besar pengedar tersebut tidak menyediakan khidmat coaching kepada anda .

Apa fungsi kami ?

Kami bertanggungjawab untuk bersama - sama anda sepanjang journey untuk menurunkan berat badan @ naik berat badan . Kami bertanggungjawab dalam mencadangkan menu - menu yang sesuai serta akan memantau sepanjang program diet ini agar anda dapat mencapai berat ideal yang anda inginkan .

Ingat , anda perlu menghubungi pengedar anda yang telah menjual produk dengan anda untuk mendapatkan panduan penggunaan bukannya anda mencari  Coach Bebas Herbalife yang lain kerana hanya Coach Herbalife yang mengenali pembelinya sahaja yang akan mengambil berat tentang keberkesanan produk terhadap anda .

Adakah perlu setiap orang mempunyai Coach Bebas Herbalife ?

Ya perlu , bagi memastikan anda mendapat result yang anda inginkan supaya anda tidak kecewa dengan keputusan anda menggunakan produk herbalife ini . Anda perlu ingat , pastikan anda betul-betul mengikut panduan yang telah Coach Bebas Herbalife anda berikan . Jangan main - main ! 

Jadi sekiranya anda ingin mendapatkan produk Herbalife dan ingin menjadikan saya Coach Bebas Herbalife anda , silalah hubungi saya di ieda0106@yahoo.com atau sms saya di 0179735306 .  Saya bersedia membantu anda untuk berubah !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...