SHAKE HERBALIFE : BAGAIMANA RASANYA

salam semua

Have u had your shake today 

Ok , hari ini tergerak hati nak kongsikan disini bagaimana rasa Shake Herbalife . Hurm pastinya ada yg tertanya - tanya kan . Kalau dulu , sewaktu mula-mula saya hendak cuba menggunakan Shake Herbalife F1 , saya benar-benar kurang yakin , kenapa ? kerana saya adalah seorang yang tidak suka minum susu . Apa sahaja bentuk susu , memang akan membuatkan saya rasa mual .

Kalau ikutkan , saya sewaktu itu tidak mempunyai pilihan lain untuk merasa shake herbalife ini melainkan membeli 1 botol F1 Herbalife ini untuk tahu bagaimana rasanya .

Tetapi sewaktu saya diperkenalkan dengan herbalife mamber iaitu aziera , dia ada mencadangkan saya untuk memilih F1 perisa cappuccino . Itupun kerana dia tahu saya adalah pengemar kopi & nescafe . Rasa cappuccino seakan sama dengan kopi dan nescafe . Saya semakin yakin dengan produk Herbalife ini dan terus menggunakannya .

source : google

Dan sekarang setelah 4 tahun saya menggunakan Shake Herbalife , saya semakin suka dan tidak pernah jemu dengan perisa cappuccino ini . Sampai ada teman - teman herbalife yang lain cakap , tidak jemu ke dengan perisa ini ?

Ini bukan bermaksud perisa lain tidak enak , bahkan ramai pengguna - pengguna herbalife menyukai perisa lain juga seperti Tropical Fruit , Dutch Choc , Vanila dan Strawberry . Semuanya mengikut citarasa masing - masing .

Untuk pengetahuan anda juga perisa pertama, yang memang menjadi pilihan dan kegemaran ramai sejak dari dahulu lagi ialah perisa Dutch Chocolate. Perisa ini juga merupakan perisa yang paling popular di kalangan pengguna produk Herbalife.

Anda mesti percaya yang salah satu perisa shake diatas pastinya sesuai dengan anda. Terpulang sama ada anda betul-betul ingin mencubanya atau tidak . Jangan ragu-ragu sama ada produk ini sesuai untuk anda , atau sama ada anda boleh minum atau tidak shake , belum cuba belum tahu tau !

Jadi untuk mendapatkan shake yang sihat dan sedap ini, anda boleh email saya di ieda0106@yahoo.com atau sms di 0179735306 , saya akan membantu anda untuk mendapatkan Shake Herbalife yang sesuai buat anda .


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...