BETUL KE PRODUK HERBALIFE NAIK HARGA ?

salam semua

Have u had your shake today ?

Haa .. apa produk herbalife naik harga ?

Ada tu , baru hendak bertanya mengenai produk Herbalife tetapi dah tanya bila harga produk akan naik ? Berapa jumlah yang akan naik ?

Ya , dua tiga hari ini saya telah dimaklumkan oleh coach saya mengenai kenaikan harga produk Herbalife ini . Untuk makluman anda semua kepada yang sedang mengambil produk @ yang sedang berkira-kira untuk mengambil produk Herbalife , produk Herbalife akan mengalami kenaiikan harga bermula Mac 2013 ini .

Macam mana boleh produk Herbalife naik harga ?

Itu saya tidak dapat nak jawab lah kan , pada saya , its normal , sekarang pun banyak barang-barang keperluan harian dipasaran yang adakalanya naik dan adakalanya turun , produk Herbalife juga tidak terkecuali . Tetapi biasanya akan naik , payah nak jumpa harga barang turun ini .. ekkeke .. melainkan produk tersebut mengadakan jualan harga runtuh ! ... haa itu mungkin ada .




Jadi kesimpulannya disini , saya ingin memaklumkan kepada semua pengguna - pengguna produk Herbalife yang membeli produk dengan saya agar ambil perhatian diatas kenaikan harga ini , jangan tunggu lama lagi untuk beli stok banyak - banyak sementara harga belum naik .

Dan kepada pengguna yang masih belum mencubanya tetapi ada niat nak guna produk herbalife , tunggu apa lagi , anda masih boleh mendapatkan produk Herbalife dengan harga terdahulu sebelum kenaikan bulan Mac ini .

Oh ya sekiranya anda ingin tahu berapa harga produk Herbalife & bagaimana cara untuk dapatkan harga produk Herbalife murah , anda boleh ke sini dan sini .

Saya juga tidak ketinggalan membeli produk Herbalife untuk stok kegunaan saya , yelah sekurang-kurangnya saya dah jimat walau ia mungkin naik tidak sebanyak mana . Kalau saya , saya memang tidak menyangka yang produk herbalife naik harga . Siapa yang tidak mahu beli barang dengan harga murah, berlebih lagi produk Herbalife adalah makanan sihat , yee hari-hari saya hendak makan makanan sihat!

Jadi apa tunggu lagi , hubungi saya untuk anda mendapatkan produk Herbalife dengan harga sebelum bulan Mac ini di ieda0106@yahoo.com atau sms saya di 0179735306 dan whatsapp 0182121619 . Saya yakin saya boleh membantu anda untuk merialisasikan impian anda untuk berjaya ! 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...