DIET HERBALIFE : CARA BUAT SHAKE HERBALIFE

salam semua

Have u had your shake today ?

Diet Herbalife : Banyak cara buat shake Herbalife 

Sebenarnya ada diantara pelanggan - pelanggan yang mengambil produk shake herbalife keliru mengenai cara buat shake yang betul .

Ada yang bertanyakan pada saya , adakah cara mereka betul @ salah ?

Ha .. anda bagaimana ?

Selain dari aturan minum 2 kali sehari (utk turunkan berat badan) adakah anda sudah tahu cara yang sesuai dan enak untuk minum shake herbalife ?

Ok , mari saya kongsikan bagaimana cara saya buat shake herbalife ini . Dulu masa mula-mula saya consume herbalife saya hanya tahu shake herbalife macam biasa , sama seperti apa yang coach saya ajarkan . So memang dengan cara itu sahajalah yang saya praktikkan .


Tetapi setelah menggunakan shake herbalife hampir setahun , saya mula belajar dan mendengar pandangan-pandangan dan cadangan-cadangan dari teman - teman yang consume herbalife bagaimana cara yang lebih enak untuk minum shake herbalife .    

Cara buat shake herbalife jadi lebih enak

Sebenarnya ada banyak cara untuk menikmati shake herbalife ini , ia terpulang pada kreativiti masing - masing
  • shake dalam (botol) shaker herbalife dengan air suam 
  • shake dalam (botol) shaker herbalife dengan air sejuk 
  • blend shake herbalife dengan air sejuk dan di campur dengan ais 
  • blend shake herbalife dengan air sejuk dan buah2an pilihan
  • blend shake herbalife dengan air sejuk , buah2an dan ais 
semua terpulang kepada anda untuk nikmati shake herbalife itu sendiri . Macam saya , saya lebih suke shake herbalife dengan air suam , saya jarang shake menggunakan air sejuk . 


Baru - baru ini di Kelab Nutrisi Kuantan , saya cuba minum shake herbalife yang di blend dengan air sejuk  , wahh sangat smooth rasanya , ala-ala minum shake  yang kita beli di mall ! . Kira suatu pengalaman yang baru buat sayalah .Selepas ini saya pasti akan blend shake herbalife saya dengan air sejuk !

Saya pernah bertanya dengan salah seorang pengguna herbalife cara dia buat shake herbalife ,kerana dia ada mengadu dengan saya, dia buat shake tapi jadi kurang enak .Dia cakap dia hanya shake dengan shaker cup sahaja tetapi kenapa shake itu jadi lain dan rasa tidak sedap ? Saya tanya dia , cara bancuh macam mana ? dia cakap dia bancuh dengan air biasa dan minum sedikit demi sedikit (mungkin tidak lalu untuk minum terus) .

Ha satu perkara yang perlu diingat disini , sekiranya anda bancuh shake herbalife anda , anda haruslah terus minum sekurang-kurangnya tidak melebihi 5 minit . Jika dibiarkan lama , ia akan bertukar menjadi pekat , masa itu pastinya anda susah untuk menghabiskannya . Dan jangan minum shake anda dengan air panas kerana akan hilang kandungan nutrisi didalamnya. 

Jadi apa tunggu lagi gantikan hidangan makanan harian anda dengan shake herbalife yang sihat dan enak Hubungi saya untuk saya membantu anda didalam pengurusan berat badan anda di ieda0106@yahoo.com @ sms saya di 017 9735306 atau whatsapp di 018 2121619
 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...