KENAPA DIET HERBALFE TIDAK MENJADI

salam semua

Have u had your shake today ?

Anda semua pernah mengalami situasi kenapa diet herbalife tidak menjadi ?

Pernah rasa kenapa aku minum Herbalife tapi berat aku tidak turun-turun ?

Ha .. persoalannya disini kenapa diet herbalife tidak menjadi kan   


Hari ini akak terpanggil sebenarnya untuk berkongsi cerita salah seorang pelanggan yang pernah guna produk herbalife suatu ketika dulu. Dia pernah ambil dengan seseorang 2 tahun lepas , dia email kepada saya masalah dia .

Sedih juga bila baca , yelah , orang betul - betul nak cuba berubah dengan guna produk Herbalife akhirnya gagal separuh jalan sahaja . Kenapa dia jadi begitu ?

Dia cerita , dia ambil produk dengan pengedar tersebut tanpa mengetahui pengedar itu sebenarnya adalah pengguna baru , kira baru setahun dan pendek kata dia kurang berpengalaman didalam menjadi 'coach' . Dia beli dan guna tanpa membuat 'follow up' dengan pengedar tersebut . Mungkin dia menganggap dia boleh diet sendiri sahaja .

Akhirnya dia putus asa kerana dalam tempoh setahun itu , dia hanya turun 3 kilo . Dia akhirnya berhenti minum , dan bila dia berhenti minum , berat dia naik mendadak . Itu yang paling dia kesalkan .

Saya tanye dia , kenapa dia tidak rujuk dengan 'coach' dia , dia cakap 'coach ' dia bila dia tanya sesuatu mengenai produk , semua tidak pasti . Bila dia rujuk didalam google , semua kaedah yang 'coach' dia berikan tidak sama . 

Sebenarnya bila kita ingin memperkenalkan produk Herbalife kepada seseorang  , kita seharusnya sudah ada tentimoni sendiri yang boleh kita kongsi dengan pembeli kita , paling tidak kita dah tahu bagaimana nak consult pembeli kita dengan menceritakan kisah kita , bagaimana kita berjaya menurunkan berat badan kita . Jika kita yakin didalam menggunakan produk sebenarnya itu yang akan membantu kita . Sekiranya kita tidak pasti terhadap keberhasilan sesuatu produk , kita seharusnya bertanya dengan 'coach' bukan dengan mendiamkan diri . 




Kenapa diet herbalife tidak menjadi , anda semua perlu tahu dengan diet herbalife , anda still boleh makan nasi ! , makan makanan kegemaran anda .. haven bukan ! . Herbalife juga adalah makanan gantian untuk mereka yang ingin turunkan berat badan iaitu 2x shake sehari . Jadi sekiranya anda betul-betul ikut peraturan tersebut anda akan memperolehi hasil yang anda inginkan . 

Dan salah satu faktor ada pengguna herbalife yang tidak berjaya didalam program penurunan berat badannya , mungkin kerana dia tidak ikut aturan 'coach' dia dengan betul atau dia kurang minum air masak , tidak suka minum banyak . Cuba tanya dia agaknya berapa liter dia minum air sehari ? ada tak dia buat excercise dan berapa lama ? Makanan yang dia makan , berapa kalori yang sepatutnya ? Ha itu semua perlu diambil kira .

Perlu diingat sekali lagi herbalife bukan ubat untuk kurus ya ! Ia adalah meal replacement kepada makanan harian kita , berat ideal yang kita dapat sekarang bukan lah kerana kita consume herbalife selama setahun sahaja . Dan jangan pula bila tidak berhasil , anda salahkan orang itu , dia beritahu saya cara yang salah , sedangkan anda sendiri tidak mengambil pendekatan untuk disiplin sendiri. 

Jadi semua terpulang kepada anda , sekiranya anda ingin tahu bagaimana saya berjaya dengan Herbalife serta SERIUS NAK TURUN BERAT BADAN  , sila email saya untuk mengetahui rahsianya ;) di ieda0106@yahoo.com atau sms 0179735306 , whatsapp 0182121619 . Jangan tunggu lagi , inilah masanya untuk anda berubah ! ..
  

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...