HARGA HERBALIFE 2013

salam semua

Have u had your shake today ?

Alhamdulillah , bermulanya 1hb Mac 2013 hari ini.

Bagaimana dengan shake anda sekarang ?

Dah ramai dah diantara pengguna Herbalife dan penguna yang baru hendak beli produk Herbalife tertanya-tanya betul ke harga herbalife akan naik bulan Mac 2013 ini ? Ha banyak ke beza nya ?

Bagi pengguna-pengguna produk Herbalife yang beli produk dengan saya memang akan bertanya berkenaan hal ini dengan saya , bagus ! mereka semua alert ! . Ya pastinya mengenai kenaikan harga Herbalife 2013 yang dimaklumkan akan bermula pada bulan Mac ini .

 
Tetapi berapa haribulan ?

Ok , supaya anda tidak tertanya-tanya lagi , ingin saya memberitahu disini memang benar harga produk Herbalife akan naik pada bulan Mac ini tetapi pihak Herbalife sendiri masih belum membuat pengumuman rasmi mengenai bila tarikh sebenarnya harga Herbalife 2013 akan bermula dan berapa peratus kenaikannya . 

Harap - harap kenaikannya tidak lah banyak kan ;)

Apa yang mengembirakan hati saya sekarang adalah sehingga ke hari ini anda sebenarnya masih boleh menikmati harga herbalife yang sama ! dan sekiranya anda mempunyai budget lebih , anda boleh cepat - cepat beli buat stok untuk kegunaan anda sebelum harga Herbalife 2013 bermula .

Jadi apa tunggu lagi ! , bagi mereka yang ingin menurunkan berat badan bolehlah mula dari sekarang , hubungi saya untuk saya membantu anda merialisasikan impian anda . Dan kepada yang ingin mendapatkan senarai harga Herbalife , anda boleh dapatkan dari saya melalui ieda0106@yahoo.com atau sms saya di 017 9735306 dan whatsapp 018 2121619

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...