BERKESANKAH DIET DENGAN HERBALIFE ?

Salam semua


Have u had your shake today ?

Berkesankah Diet dengan Herbalife ini ?

Kak , rasa - rasa akak lah kan berapa kg saya boleh turun dengan Diet Herbalife ini ?

Persoalan - persoalan seperti ini selalu saya dapat didalam email mahupun sms , semua ini adalah dari pelanggan - pelanggan baru saya yang ingin mula menggunakan produk Herbalife .

Jawapan saya mudah sahaja , saya tidak pasti samaada ia berkesan atau tidak dengan diri anda. Semua ini terpulang kepada anda sendiri , kesungguhan , keyakinan dan kemahuan anda sendiri .

Saya tidak boleh memberikan kepastian atau jaminan yang anda akan berjaya seperti saya dengan Diet Herbalife ini . Jawapan yang pasti adalah dari diri anda sendiri , adakah anda sanggup dan bersedia untuk berkorban dari segi kesabaran dan berfikiran positif , paling penting disiplin .



Haaa rasanya mana-mana tindakan yang positif ingin kita buat akan memerlukan kita menukar mind set , disiplin dan banyak bersabar . Tetapi bagi saya Diet Herbalife adalah sesuatu yang paling mudah yang pernah saya lakukan kerana saya tahu apa kelemahan saya . Dan paling seronok bila kelemahan saya itu dapat saya atasi dengan Diet Herbalife ini , sungguh luar biasa bukan !

Anda boleh baca beberapa kisah kejayaan dari coachee saya di SINI dan SINI . Dan anda juga boleh baca kisah berkesankah Diet dengan Herbalife saya di SINI .

Jangan risau , dulu saya seperti anda - anda semua diluar sana , ingin mencuba tetapi rasa tidak yakin , nak - nak bila melihatkan harga produk yang agak mahal mula terdetik berkesankah Diet dengan Herbalife ini ? , bila saya fikir-fikirkan kembali , buat kiraan berapa banyak duit yg saya habiskan untuk beli makanan walau sedar makanan yg saya ambil itu semua yg tinggi kalori , kaborhidrat dan lemak . Barulah datang keyakinan itu , berlebih lagi bila saya dapat lihat sendiri testimoni yang paling hampir dengan saya iaitu coach saya sendiri . 

Melihatkan kejayaan dia membuatkan saya yakin , tekad dan disiplin , syukur alhamdulillah kini saya berjaya , terima kasih allah dan coach kerana mempertemukan saya dengan Herbalife ! .. ia sesuatu yang sangat menerujakan saya .  

Jadi apa tunggu lagi , anda pasti tidak akan kecewa dengan keputusan yang anda lakukan sekarang , hubungi saya dan lantik saya sekarang untuk menjadi coach anda kerana saya yakin saya boleh mambantu anda  . Email saya di ieda0160@yahoo.com , sms 017 9735306 atau whatsapp 018 2121619 .  

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...