CARA MINUM SHAKE HERBALIFE YANG BETUL

salam semua

Have u had your shake today ?

Adakah anda ingin tahu cara minum
shake Herbalife yang betul ?

Sejak akhir-akhir ini , saya selalu mendapat sms / email & whatsapp yang bertanyakan dengan saya , " Puan , bagaimana cara minum Shake Herbalife yang betul puan ?

Ok jika saya mendapat soalan begini , biasanya saya akan bertanya kembali kepada mereka , adakah anda pernah menggunakan produk Herbalife ? Dan sudahkah anda mendaftar sebagai ahli ?

Pertama : pernahkah anda menggunakan produk Herbalife ?

Yelah , kenapa saya bertanyakan soalan begini , jika anda tidak pernah menggunakan produk Herbalife bagaimana anda hendak tahu cara minum Shake Herbalife yang betul dan memberikan kesan kepada diri anda , pastinya anda ada tujuan untuk minum produk Herbalife bukan . Jadi sudah semestinya anda akan menggunakan produk terlebih dahulu untuk mengetahui adakah cara tersebut betul  . 

Ada yang bertanya "saya ada dengar dari kawan - kawan setiap dari mereka mempunyai cara yang berbeza-beza . Adakah benar ? , yang mana satu sepatutnya saya ikut atau percaya ? " 

Sebenarnya , bila kita ingin mula menggunakan produk , pasti kita akan menceritakan mengenai masalah kesihatan yang kita alami , apa tujuan kita menggunakan produk tersebut . Seperti saya , saya perlu membuat sedikit analisa kesihatan untuk saya memahami keadaan kesihatan anda seterusnya barulah saya dapat mencadangkan produk mana yang sesuai buat anda .Anda perlu ingat , setiap dari anda adalah individu yang berbeza dan keperluan didalam tubuh badan anda tidak akan sama .

Kedua : sudahkah anda mendaftar sebagai ahli Herbalife ?

Ya, ia sangat penting kerana sekiranya anda sudah mendaftar sebagai ahli dengan mana-mana pengedar atau jurulatih Herbalife , anda pastinya akan mendapat khidmat nasihat dan panduan daripada mereka bagaimana cara minum Shake Herbalife yang betul untuk diri anda . 

Ada diantara anda yang sudah menjadi ahli tetapi tidak mengetahui cara minum Shake Herbalife yang betul untuk anda , bila saya tanya mereka kembali ada diantara mereka yang beritahu saya 
  • coach mereka masih baru 
  • anda tidak selesa dengan coach anda 
  • anda segan nak bertanya kerana coach anda kerana berlainan bangsa
dan macam - macam lagi . Paling menarik ada yang beritahu saya coach ragu - ragu bagaimana cara minum Shake Herbalife yang betul untuk anda .

Sebab itu sewaktu anda ingin mendapatkan produk Herbalife anda jangan   terus sahaja sign up sebagai ahli kerana ingin mendapat harga diskaun . Tetapi anda perlu sedar , bila anda sign up sebagai ahli anda sebenarnya sudah terikat dengan pengedar tersebut dan seterusnya  menjadikan pengedar tersebut coach anda . 

Untuk mengetahui siapakah coach atau jurulatih Herbalife anda boleh lihat di SINI .

Sekiranya anda sudah membuat keputusan untuk sign up sebagai ahli dengan pengedar tersebut , janganlah anda menyesal kerana mungkin itu adalah yang terbaik buat anda . Anda perlu merujuk kepada coach anda , bertanya dan sentiasalah mendapatkan pandangan dan cadangan dari coach anda cara minum Shake Herbalife yang betul

Ingat ! yang paling penting didalam Herbalife adalah minum air masak banyak - banyak sekurang-kurangnya 3 liter sehari . Herbalife lebih berkesan jika kita minum air banyak .

Jadi apa tunggu lagi , Ketahui bagaimana anda akan dapat melihat transformasi dalam diri anda menggunakan produk Herbalife dengan cara yang betul. Hubungi saya dan lantik  saya menjadi coach anda kerana saya yakin saya dapat membantu anda  , sila email saya di ieda0106@yahoo.com @ sms , wechat ,whatsapp & telegram di 017 9735306 . Mulakan langkah anda sekarang !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...