TESTIMONI HERBALIFE : TURUN BERAT & PERUBAHAN WAJAH

salam semua

Have u had your shake today ?

Ok , hari ini saya merasa sangat gembira dan teruja . Kenapa teruja ? 

Ya sebab semalam ada dua orang coachee saya yang sms kepada saya  tentang kejayaan mereka dengan diet Herbalife turun berat badanperubahan wajah dalam masa seminggu ini . Mereka ini adalah diantara coachee saya yang baru memulakan program diet Herbalife bersama saya .

Alhamdulillah , saya sangat-sangat bersyukur dan gembira kerana mereka berjaya turun berat badan berkat kesungguhan mereka , walau sedar perjalanan mereka masih jauh lagi , tetapi saya sangat bangga kerana kesungguhan dan kesabaran mereka , sampai ada diantara mereka ini tidak percaya usaha mereka yang baru mula ini membuahkan hasil ... sungguh luar biasa bukan !


* keputusan adalah tidak tipikal , hasil setiap individu mungkin berbeza - beza

Ha , bagaimana mereka berjaya ?

Ya salah satu sebab diet Herbalife mereka berjaya kerana mereka dengar cakap coach mereka , teruja kan .. mana tidak teruja , saya yang dapat sms dari mereka dah rasa nak melompat pula ! ...  Dan paling saya tidak sangka bila salah seorang coachee Herbalife saya ini memberitahu saya dia baru perasan ada perubahan wajah bila ada diantara teman-teman dia menegur akan perubahan itu .

* keputusan adalah tidak tipikal , hasil setiap individu mungkin berbeza - beza

Ini adalah perubahan yang ketara dia perasan katanya , sungguh luar biasa ! itu pun teman - teman yang menegur , alhamdulillah dia semakin yakin dengan produk dan keberkesanan makanan nutrisi sihat Herbalife kerana telah berjaya turun 1kg ! . 

Dia pernah cakap sebelum ini , dia memang nak turunkan berat badan dan dia serius dalam hal ini . Yelah , saya juga pernah tanya samaada dia serius atau tidak , kerana kejayaan bukan mudah kita nak dapat , tetapi bila kita dah dapat ia adalah sesuatu yang paling manis untuk di rasai . Sungguh luar biasa bukan !

Walau bagaimana sekalipun saya memang merasa sangat kagum dengan diri saya sendiri juga kerana sehingga ke pencapaian coachee saya didalam turun berat badan dan ada perubahan wajah saya tidak pernah lekang dari bertanyakan perkembangan mereka hari ke hari disamping mengingatkan mereka mengenai pentingnya mengambil shake di waktu pagi .

Saya berharap mereka terus berjaya didalam perjalanan mereka dalam mendapatkan apa yg mereka impikan , berjaya mendapat kesihatan yang mereka inginkan . Perjalanan mereka masih jauh , insyaallah ..mana tahu dalam masa seminggu lagi boleh achive 2-3 kilo lagi .. wahh .. sama-sama kita nantikan ;)

Jadi bagi anda yang inginkan kejayaan seperti mereka , tetapi masih mencari-cari , bertukarlah kepada cara hidup yang lebih sihat , hubungi saya di ieda0106@yahoo.com , sms 017 9735306 atau whatsapp 018 2121619 . Saya yakin saya boleh membantu anda .


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...