HARGA BARU PRODUK HERBALIFE 2013

salam semua 

Have u Had your shake today ?

Harga Baru ! Harga Baru Herbalife 
2013 ! ...

Alhamdulillah , saat dan hari yang dinantikan telah tiba . Apa itu ?

Ya ... akhirnya seperti yang dijanjikan, pihak pengurusan Herbalife telah mengeluarkan Harga Baru Produk Herbalife 2013 ini . Sebelum ini ramai yang tertanya-tanya berkenaan kenaikan Harga Herbalife ini bukan , dan bermula pada hari ini 27hb Mac 2013 , Harga Herbalife dengan rasminya di umumkan naik kepada 2.5 % pada setiap produknya .

Bagaimana hendak dapatkan senarai Harga Baru Produk Herbalife

Ini yang saya cadangkan 

1) Anda boleh dapatkan senarai Harga Baru produk Herbalife dari pejabat HQ Herbalife sendiri di Plaza Yow Chuan di Jalan Raja Chulan Kuala Lumpur , bagi mereka yang duduk hampir dengan HQ memang tidak akan menjadi masalah kan . Anda akan dapat secara percuma tau ! 

2) Anda boleh hubungi mana-mana pengedar Herbalife di Malaysia untuk mendapatkan senarai Harga Baru produk Herbalife .

3) Anda juga boleh menghubungi saya melalui email di ieda0106@yahoo.com untuk mendapatkan senarai Harga Baru produk Herbalife ini juga secara percuma !  Oh ya jangan pula lupa untuk nyatakan anda inginkan price list  untuk Semenanjung atau Sabah/Sarawak .


Jadi apa tunggu lagi !

Bagi mereka yang baru hendak memulakan program menurunkan berat badan bersama Herbalife , tahniah saya ucapkan kerana telah memilih produk Herbalife . Anda boleh memulakan program penurunan berat badan anda sekarang , saya yakin impian anda akan dapat dilaksanakan .

Ketahui bagaimana untuk anda dapat penjimatan  produk Herbalife dengan lebih murah dengan Herbalife Murah dan pastinya anda ingin ketahui kenapa anda perlukan seorang coach Herbalife

Jadi , sekiranya anda sudah bersedia untuk berubah dan ingin memulakan program menurunkan berat badan anda sekarang, hubungi saya di ieda0106@yahoo.com @ sms, wechat & whatsapp di 017 9735306 & 018 2121619 . Saya yakin saya dapat membantu anda !



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...