BOLEHKAH DIET HERBALIFE TANPA SENAMAN ?

salam semua

Have you had your shake today ?

Ya , anda pernah atau tidak terfikir , bolehkah diet herbalife tanpa senaman ? ada sesiapa yang rasanya susah nak bersenam , nak bangun awal untuk keluar berjoging ? , nak bekejar ke gimnasium untuk memulakan sesi senaman bersama coach ?

Hurm saya lah tu ! , kerana saya adalah salah seorang individu yang memang payah untuk bersenam , adakalanya masa memang mencemburui saya , maklum sahajalah jarak dari tempat kerja saya dengan rumah agak jauh .. jadi jika saya memilih untuk melakukan senaman selepas waktu bekerja , memang tidak sempat lah .
Masa saya sangat terhad , sampai dirumah sahaja sudah hampir senja , saya terpaksa berkejar untuk memulakan xtvt memasak , mengemas dan sebagainya . Tetapi saya tidak terlalu risau kerana saya yakin dengan diri saya , diet herbalife tanpa senaman pasti akan berjaya . 

Jika hujung minggu pula , masa saya banyak dihabiskan bersama dengan keluarga atau xtvt bersama team mambers Herbalife saya , kiranya rutin hujung minggu saya adakalanya sangat padatlah . 



Sebenarnya bersenam amat baik untuk meningkatkan kadar metabolisma badan anda , meningkatkan pertahanan sistem kardiovaskular dan meningkatkan jisim otot. Tetapi seperti yang saya katakan tadi tidak semua orang yang mempunyai masa untuk bersenam. Teamix Herbalife adalah salah satu penyelesaiannya , ia bertindak untuk meningkatkan metabolisma dan membakar sebanyak 250kcal untuk setiap gelas 400ml yang anda minum. Ini bersamaan dengan 20 minit berjogging. Apabila metabolisma meningkat, sisitem kardiovaskular juga akan bekerja dengan lebih efektif.
Semua orang tahu dan sedar sekiranya kita sedang berdiet , kita dapat melakukan senaman , ia adalah suatu advantage kepada kita untuk turun berat badan secara lebih efektif . Mestilah kan , double effort , double result , double satisfaction ! .

Tips saya untuk diet Herbalife tanpa senaman adalah
  • Minum air masak banyak-banyak
  • Minum teamix 3x sehari atau sekerap yang mungkin ( akan membuatkan anda kerap buang air kecil )
  • Berjalan kaki ke tempat lunch saya
  • Membuat kerja - kerja rumah sebanyak yang mungkin walau rasa letih bila balik kerja - tetapi still ok dengan teamix 

Walaubagaimanapun kepada yang suka bersenam ketika sedang berdiet , teruskanlah , ia lebih bagus ! . Jika tidak bersenam juga boleh turun dengan produk Herbalife , jika bersenam lebih banyaklah turun  ! Tetapi saya tetap berpuashati kerana saya masih boleh turun berat badan tanpa membuat senaman .

Jadi sekiranya anda sudah bersedia dan berminat untuk memulakan program turun berat badan diet Herbalife tanpa senaman dengan produk Herbalife dan lantik saya menjadi coach anda, jangan tunggu lagi kerana saya yakin saya dapat membantu anda !

* hubungi saya segera dengan klik link ini untuk mendapatkan produk Herbalife anda sekarang 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...