BOLEHKAH MENURUNKAN BERAT BADAN DENGAN HERBALIFE ?

Salam semua

Have you had your shake today ?

Bolehkah menurunkan berat badan dengan Herbalife ? Soalan yang selalu saya dapat sewaktu minum produk Herbalife tidak lama dahulu .

Ya , dulu saya memang kurang yakin dengan kenyataan ini , maklumlah saya masih baru mengenali produk Herbalife ini . Tertanya-tanya juga , adakah benar produk Herbalife boleh menurunkan berat badan saya .

Orang disekeliling saya ada juga yang bertanyakan kepada saya bolehkah menurunkan berat badan dengan Herbalife ini ? Ada yang tidak tahu bagaimana cara menurunkan berat badan dengan Herbalife ini .

Bila saya mula minum produk Herbalife ini , barulah saya sedar memang tiada sebab kenapa saya tidak boleh menurunkan berat badan dengan Herbalife ini . Saya rasakan sendiri keberkesanannya terhadap tubuh badan saya . Berlebih lagi saya telah melihatkan kejayaan coach saya sendiri . Mustahil saya tidak mendapat kesan seperti beliau .




Saya mula memikirkan apa yang perlu saya lakukan untuk memulakan program menurunkan berat badan dengan Herbalife , saya mula berkira-kira didalam pengambilan makanan seharian saya . Saya mula mengira berapa jumlah yg perlu saya bayar sekiranya saya menggunakan produk Herbalife ini , saya bandingkan dengan jumlah yang saya bayar sebelum ini . 

Apa yang saya dapat kalau saya teruskan dengan pengambilan makanan yang tidak sihat di kedai , dengan saya mengambil produk Herbalife ini . Ternyata saya betul dan keputusan saya bertukar kepada pemakanan sihat ini telah memberikan kesan yang baik kepada kesihatan saya serta bukanlah sia - sia .


Sehingga sekarang saya tidak pernah menyesal , saya kagum terhadap diri saya sendiri kerana saya kuat , yakin dan dengan disiplin yang tinggi untuk menurunkan berat badan , akhirnya saya berjaya . Apa yang saya belajar ketika itu adalah jangan sesekali kita tergesa - gesa untuk menurunkan berat . Jangan expect kita boleh turun mendadak 4-5 kg seminggu . Kita tidak akan tahu sejauh mana tubuh badan kita bertindak dengan Herbalife . Semuanya akan dapat kita lihat bila kita sudah mula menggunakannya . Janganlah risau kalau progress kita itu perlahan - lahan , kerana bukan anda sahaja yang mengalami progress sebegitu , perlu diingat setiap individu adalah berbeza tindak balasnya .

Sehubungan dengan itu , sekiranya anda ingin menurunkan berat badan dengan Herbalife , hubungi dan lantik saya menjadi coach anda di ieda0106@yahoo.com , sms 017 9735306 atau whatsapp di 018 2121619 .Saya yakin saya dapat membantu anda .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...