COACH BEBAS HERBALIFE : KETAHUI CARA SAYA

salam semua

Have you had your shake today ?

Coach Bebas Herbalife ? Ketahui cara saya ?


Ok hari ini saya ingin kongsikan bersama disini , Coach Herbalife cara saya . Ramai yang masih tertanya - tanya apa itu Coach Herbalife ? Apa pentingnya Coach Bebas Herbalife ini?


Untuk pengetahuan anda semua setiap Coach Herbalife mempunyai cara coaching yang berbeza diantara satu sama lain . Cara saya coaching ahli dibawah saya adalah berbeza dari Coach Bebas Herbalife yang lain yang pernah anda kenali atau ketahui .

Wah ! apa perbezaanya itu ?



* Kesan adalah tidak tipikal , hasil setiap individu mungkin berbeza - beza

Mengapa perlu lantik saya menjadi Coach Bebas Herbalife anda ? Mudah sahaja , bagi mereka yang ingin mendapatkan Coaching Herbalife dari saya , berikut adalah beberapa perkara yang perlu anda ketahui 
  • Sebelum menggunakan produk 
Saya perlu mengetahui beberapa perkara mengenai anda terlebih dahulu . Saya akan mengemukakan soalan analisa mengenai kesihatan anda . Melalui itu saya akan dapat membuat sedikit analisa dan memahami serba sedikit keadaan kesihatan diri anda . Seterusnya saya akan mencadangkan produk mana yang sesuai buat anda . 

Jika anda tidak mampu anda tidak perlu membeli kesemua produk yang dicadangkan . Malah anda tidak perlu pening - pening kepala untuk membuat pilihan, anda boleh memilih produk mengikut kepentingan dan budget anda sahaja .

Saya kan Coach Bebas Herbalife anda , jadi saya pasti akan membantu anda untuk memilih produk mana yang lebih penting dan sesuai buat anda .

  • Semasa menggunakan produk
Saya akan memantau proses penurunan berat anda , saya akan memberikan tunjuk ajar dan panduan bagaimana untuk anda menggunakan produk , supaya anda mendapat kesan yang paling efektif .

Saya akan selalu mendapatkan feedback dari anda dari masa ke semasa . Itu sangat penting untuk melihat progress anda seterusnya . Saya juga akan memberikan cara - cara dan menu diet Herbalife yang sesuai buat anda . Anda secara tidak langsung akan belajar kepentingan didalam pemakanan dan healthy lifestyle yang membantu anda untuk menjalani kehidupan yang sihat .

Dan yang paling penting , anda dan saya akan sentiasa berhubung melalui whatsapp , email , sms atau calling2 walaupun anda jauh dari saya , ia tidak menjadi masalahpun ... Ikut mana kesesuaian anda , saya sentiasa ada . 


  • Selepas menggunakan produk
Dalam mencapai target anda didalam program yang anda inginkan , anda hanya perlu kongsikan apa sahaja kejayaan anda sewaktu dan selepas menggunakan produk , jangan malu-malu untuk memberitahu contohnya seluar dah longgar , baju lama dah boleh disarung , sakit itu dan ini semakin berkurangan. Kongsikan apa sahaja kepada saya , saya pastinya gembira mendengarnya , kerana semua itu amat penting untuk pemangkin semangat anda didalam meneruskan usaha anda . Communication antara kita sangat penting , jangan sesekali malu untuk bertanya dan beritahu apa yg perlu anda beritahu saya . 


Testimoni dari coache - coachee turun berat #teamcoachzarida 

Saya percaya dengan keyakinan yang anda ada , kejayaan pasti milik anda , anda pasti akan berjaya dengan apa yang anda inginkan .Anda hanya perlu lebihkan usaha dan bersabar , percayalah perubahan yang bakal anda perolehi pasti akan menjadi sesuatu yang manis buat anda .

Dengan menggunakan cara coaching saya , anda pastinya akan mendapat perhatian dan sokongan berterusan dari saya , tidak kira anda dari mana , saya yakin dapat membantu anda . Anda tidak perlu bertanyakan dengan ramai Coach Bebas Herbalife lain diluar sana . Anda pasti akan keliru dengan cara - cara yang berbeza dari mereka . Yang penting adalah komited , disiplin dan usaha , lagi tinggi usaha anda , lebih tinggilah apa yang anda akan capai .

Sekiranya anda suka dengan cara coaching saya dan ingin melantik saya menjadi Coach Bebas Herbalife anda , hubungi saya di ieda0106@yahoo.com sms/whatsapp 017 9735306 . Saya yakin dapat membantu anda ! 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...