SUSU HERBALIFE YANG ENAK

salam semua

Have u had your shake today ?

Susu Herbalife ? sedap ke ? apa rasanya ? Adakah ia sama dengan susu yang biasa kita minum itu ? 

Hurmmm oh tidak , pada saya Herbalife bukanlah susu , ia sebenarnya adalah lebih sedap rasanya dari susu - susu biasa yang kita minum itu . Ya , kenapa saya katakan begitu kerana saya jenis yang bukan suka minum susu . Sejak dari kecil , kalau sebut pasal susu , saya mudah rasa nak muntah .

Jadi susu Herbalife bukanlah produk Herbalife ya , kena ingat itu , seperti yang sedia maklum produk Herbalife terdiri daripada shake Herbalife itu sendiri sebagai produk utama , teh herba dan ada didalam bentuk tablet .

 source : google

Yang dimaksudkan dengan kandungan susu Herbalife yang enak adalah Formula 1 yang dibancuh dengan air putih biasa atau dicampurkan dengan Formula 3 . Ia sebenarnya boleh dicampurkan dengan pelbagai minuman lain . Sebenarnya banyak cara dan resepi untuk menghasilkan susu Herbalife menjadi lebih enak untuk diminum .

Disebabkan inilah ramai mereka - mereka yang di luar sana yang ingin mencuba produk Herbalife merasa takut kerana mereka seperti saya juga , tidak boleh minum susu . Tetapi percayalah , shake Herbalife bukan lah susu kerana a lebih enak dan sedap dengan rasanya tersendiri . Dan anda semua tidak perlu takut untuk mencuba shake Herbalife , kerana susu  Herbalife yang enak mempunyai lima pilihan rasa yang menarik untuk dibuat pilihan . Kalau tanya saya , saya memang suka dengan rasa cappucino , mungkin kerana tekak saya yang memang tekak melayu tulin , minum nescafe dan kopi adalah minuman harian saya sebelum saya mengenali Herbalife .

Ia terdiri daripada 
  • French Vanilla 550 gm
  • Dutch Chocolate 550 gm
  • Strawberry 550 gm
  • Tropical Fruit? 550 gm
  • Cappuccino 550 gm

Ia berfungsi untuk 
  • menolong anda rasa kenyang, puas hati dan bertenaga
  • setiap hidangan mengandungi 8.65g protein soya
  • kaya dengan serat
  • mengandungi vitamin dan mineral, termasuk antioksida penting A, C dan E.

Oleh yang demikian anda semua tidak perlu risau kerana shake Herbalife bukanlah susu tetapi nutrisi sihat untuk tubuh badan kita , Ia adalah sumber protein dan herba yang sangat bagus dan tiada unsur lemak . Selain untuk menurunkan berat badan , ia juga adalah minuman untuk menaikkan berat badan dan mengekalkan kesihatan badan .

Jadi sekiranya anda ingin mengetahui bagaimana rasa susu Herbalife yang enak ini , atau berminat untuk memulakan program turun berat badan dengan produk Herbalife dan lantik saya menjadi coach anda , hubungi saya di ieda0106@yahoo.com sms 017 9735306 @ whtasapp 018 2121619 . Saya yakin saya dapat membantu anda !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...