DIET HERBALIFE : KENAPA BERAT BADAN TIDAK TURUN ?

salam semua

Have you had your shake today ?

Diet Herbalife , kenapa berat badan tidak turun ?

Haa , ini juga adalah persoalan yang pernah saya terima , percaya atau tidak ada diantara mereka yag bertanyakan kepada saya , mereka ada rasa ragu - ragu kerana pernah dengar orang- orang diluar sana bercakap mengenai kenapa berat badan tidak turun dengan Diet Herbalife ini . Hurmmm pelik kan .. memang pelik bagi saya .

Ya , pelik bagi saya kerana saya tidak pernah mengalami perkara sebegini dan tidak pernah mempunyai coachee yang ada masalah begini . Nak juga saya tahu adakah anda disiplin didalam menggunakan produk Herbalife ? Ha , kalau tidak disiplin , buat apa sahaja tidak akan berjaya bukan .

Ok , disini saya nak senaraikan sebahagian daripada faktor kenapa berat badan tidak turun dengan Diet Herbalife ini .

  • Tidak tahu produk mana yang sesuai
Anda membeli produk dengan membuta tuli , tidak mendapatkan pandangan dan cadangan dari pengedar Herbalife tersebut . Kerana inginkan produk dengan harga jauh lebih murah , akhirnya anda beli tanpa mengetahui Pengedar tersebut tidak menyediakan khidmat coaching .


Anda perlu ingat disini , bahawa sekiranya anda membeli produk Herbalife , anda memang memerlukan Coach Herbalife untuk membantu anda . Ianya sangat penting untuk anda mendapat kesan yang efektif terhadap program yang anda telah pilih . Dia perlu sokong dan pantau perkembangan anda .

  • Menafikan kepentingan Coach anda 
Ya , ini sangat penting , salah satu kesilapan yang selalu anda lakukan adalah anda tidak tahu betapa pentingnya Coach anda , anda selalu leka dan tidak mendengar kata dan nasihat Coach anda . Anda lebih percayakan orang diluar sana untuk mendapatkan result keatas diri anda . Bertanyakan cara penggunaan kepada Coach lain sedangkan anda sudah mempunyai Coach Herbalife anda sendiri . Anda juga malu dan mencipta pelbagai alasan untuk tidak berhubung dengan Coach anda .


  • Tidak sabar dengan resault ke atas diri anda
Saya tidak nafikan , semua orang bila mula menggunakan produk akan merasa tidak sabar untuk mengetahui keputusan dan kesan terhadap diri masing - masing . Anda perlu ingat bahawa diri anda bukan lah mesin , anda perlu sedar kelemahan dan kelebihan diri anda sendiri . Jangan terus menyalahkan produk sekiranya anda tidak mendapat result sepantas orang lain . Lain orang lain penerimaannya .  Sekiranya masih tidak nampak result keatas diri anda , jangan panik ! bawalah berbincang dengan Coach Herbalife anda , kenapa perkara ini terjadi , kemungkinan ada cara yang anda terlepas pandang atau Coach anda sendiri tidak tahu .

  • Susah nak lakukan perubahan
Ya , ini satu lagi , anda dah tahu cara dan bagaimana anda perlu mengambil produk Herbalife anda terutama sekali untuk target turun berat badan. Tetapi anda masih lagi skip aturan makan yang telah di berikan oleh Coach anda , anda lebih suka makan heavy meal yang biasa anda makan . Ha ini dikira menipu diri sendiri . Jadi tidak mustahillah kenapa berat badan tidak turun jika anda terus - terusan begini .

  • Menafikan kesalahan sendiri 
Bila berat badan anda tidak turun , anda mula menyalahkan produk Herbalife kerana anda kusut , risau dan bimbang . Eh kenapa berat badan tidak turun walau dah sebulan mengambil produk ? . Ha orang lain ok aje , ada result walau baru beberapa minggu menggunakan produk , tetapi kenapa tidak anda ? Pasti ada kesalahan dan kesilapan yang anda telah lakukan , bertanyalah dengan Coach anda , mereka pasti akan dapat membantu anda .

Jadi sekiranya anda sudah bersedia untuk turun berat badan , jangan tunggu lagi , hubungi saya untuk mendapatkan analisa kesihatan percuma atau apa sahaja mengenai Diet Herbalife di ieda0106@yahoo.com sms 017 9735306 atau whatsapp 018 2121619 . Lantik saya menjadi Coach Herbalife anda , saya yakin saya dapat membantu anda !
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...