HARGA HERBALIFE MALAYSIA : APAKAH PILIHAN ANDA ?

salam semua

Have you had your shake today ?

Berapa Harga Herbalife Malaysia ?

Saya selalu mendapat email yang bertanyakan dimana nak dapat Harga Herbalife Malaysia ? Harga Herbalife Malaysia tidak sama , ia berbea bergantung kepada produk yang anda inginkan . 

Sekiranya anda bertanyakan kepada saya , saya akan bertanya beberapa soalan dahulu kepada anda Harga Herbalife Malaysia yang manakah pilihan anda ?


  • Harga Herbalife di Semenanjung Malaysia @ Sabah / Sarawak ?
Untuk pengetahuan anda semua , harga herbalife malaysia adalah berbeza diantara semenanjung dan Sabah / Sarawak . Pejabat HQ di Sabah / Sarawak adalah di Kota Kinabalu dan penghantaran akan dibuat ke alamat di Sabah dan Sarawak sahaja .

  • Jenis produk yang sesuai untuk anda
Sekiranya anda sudah mengetahui produk mana yang menjadi pilihan anda , anda boleh terus bertanyakan berapakah harga produk tersebut .Tetapi sekiranya anda tidak tahu produk mana yang sesuai dengan anda , anda jangan risau , anda boleh bertanyakan dahulu dengan saya produk mana yang sesuai buat anda . Saya pasti akan mencadangkan produk - produk yang sesuai buat anda mengikut hasil yang anda inginkan .

  • Apakah pilihan Harga Herbalife Malaysia untuk anda ?
  1. anda boleh mendapatkan produk yang anda inginkan dengan harga runcit iaitu tanpa menjadi ahli 
  2. anda juga boleh mendapatkan produk Herbalife dengan tawaran potongan harga ahli sekiranya anda mendaftar sebagai ahli . 

Sekiranya anda mendaftar ahli anda telah melayakkan diri anda untuk mendapat potongan harga yang ditawarkan oleh pihak syarikat . Dan yang paling penting sekiranya anda mendaftar ahli dengan saya , Coaching secara percuma akan disediakan oleh saya .  

Jadi hubungi saya segera sekiranya anda sudah bersedia untuk turun berat badan , naikkan berat badan atau kekalkan kesihatan badan dan lantik saya menjadi Coach Herbalife anda  .Saya yakin saya dapat membantu anda .
   
email ke ieda0106@yahoo.com ]] Call/Sms/Whatsapp

017 9735306 (Digi)
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...