TIPS PERGI KENDURI KAWIN DENGAN SHAKE HERBALIFE DAHULU

salam semua

Have you had your shake today ?

Ok , hari ini saya ingin share sedikit tips yang boleh saya ceritakan disini mengenai tips pergi kenduri kawin dengan shake Herbalife ini . Haa maklum semua mengetahui sekarang ini adalah musim cuti sekolah , memang ramai diantara kita yang mendapat undangan kenduri kawin . Memang mencabar lah bagi mereka - mereka yang sedang berdiet dengan Herbalife ini .

Dan pastinya ada diantara kita yang hampir takut nak pergi kenduri kawin sebab risau naik berat badan dengan menu-menu yang sedap2 . Dan ada juga yang sanggup menyerah diri dengan makan sahaja , kira mengelat utk sehari dua .. haa boleh gitu !


Jadi disini saya ingin kongsikan tips dari saya sendiri bagaimana saya menghadapi kenduri kawin dengan shake Herbalife

  • Pastikan perut anda kenyang sebelum keluar rumah
Paling mudah adalah anda pastikan perut anda kenyang sebelum pergi ke kenduri kawin . Ha bagaimana caranya , ya ... dengan mengambil shake Herbalife . Jangan biarkan perut anda kosong , bayangkan makanan di kenduri kawin semua mengandungi kalori yang tinggi 2000 - 3000 kcl ! wahh memang menakutkan kan . Jadi bila sampai ke kenduri kawin anda akan makan sedikit sahaja . 

  • Mulakan dengan makan buah & minum air
Bila kita pergi kenduri nie , memang banyak dugaan kita , bila tgk lauk - lauk yg mengiurkan , ya allahh susahnyee nak mengelak , berlebih lagi bila lihat dihujung sana ada kambing golek ! ... ayam golek ! .. huuhu memang dugaan . Apa yang paling bagus anda lakukan adalah mengambil buah-buahan dahulu , makan sebanyak mana yg anda inginkan dan minum air . Ini akan menyebabkan anda akan merasa cepat kenyang dan akan mengambil makanan dengan sedikit sahaja .

  • Kenduri bukan tempat untuk makan 
Ha ini ramai yang selalu salah sangka , bila pergi kenduri tujuan utama adalah makan , makan sekenyangnye , bukan kah pergi kenduri untuk bertemu sanak saudara dan meraikan pasangan pengantin . Cuba lengah2kan makanan anda itu dengan berbual dengan tuan rumah , sanak saudara atau paling bagus anda cuba melakukan sesuatu , seperti membantu pihak keluarga pengantin ( itu jika anda saudara mereka lah ) .. ini akan membuatkan anda lupa untuk mengambil makanan .

  • Bayar balik apa yang anda makan 
Ye maksud saya dengan bayar balik nie adalah dengan melakukan senaman , alaa senaman ringan2 sahaja .. tapi kalau dengan Herbalife ada Teamix .. haa detox terbaik didalam Herbalife . Minum air liter + teamix dan campurkan juga dengan aloevera .. perghhh memang terbaiklah ! . Kalau ada masa , luangkan dengan membuat kerja2 rumah macam mengemas atau beriadah di luar rumah  , curilah masa untuk mengeluarkan peluh walau sedikit , bayar balik apa yang anda telah makan . Bukan dengan balik kenduri anda tidur ! .

Ketahui bagaimana rasanya mencampurkan teamix lemon hibiscus dengan aloevera disini

Jadi , bagi anda yang ingin pergi kenduri kawin janganlah merasa takut , kita wajib memenuhi undangan . Jangan lupa pergi kenduri kawin dengan shake Herbalife terlebih dahulu , anda pasti akan merasa kenyang dan puas . Badan merasa ringgan dan bertenaga , anda akan rasa bersemangat untuk bertemu saudara mara , teman - teman untuk bertanya khabar tanpa mempedulikan menu yang disediakan .

Hubungi saya sekiranya anda ingin merubah kehidupan anda kepada shake Herbalife yang sihat ini . Lantik saya menjadi Coach Herbalife anda di ieda0106@yahoo.com , sms 017 9735306 atau whatsapp / wechat 018 2121619 . Saya yakin saya boleh membantu anda ! .




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...