HERBALIFE FRESHMAN CLASS

salam semua

Have you had your shake today ?

Ok , last moth bulan 5 , saya telah menghadirkan diri ke salah satu training yang disediakan oleh pihak Herbalife sendiri untuk semua pengedar-pengedar Herbalife terutama sekali kepada Supervisor . Alhamdulillah training yang diadakan adalah selama 4 kali sebulan bertempat di Hotel Sri Manja Kuantan ini mendapat sambutan yang sangat menggalakkan . 

Kira memang teruja lah untuk sesiapa yang berada didalam business Herbalife ini untuk menghadirinya .  Jadi jom lah ramai2 kita qualified untuk supervisor kerana banyak kelebihan yang akan kita dapat !


Training yang berlangsung selama 4 kali sebulan ini betul - betul best dan memberikan kesan yang mendalam buat saya didalam Herbalife ini . Setiap training yang diberikan oleh pihak Herbalife memang dapat membuka minda kita kepada peluang - peluang yang baru serta kita boleh menimba banyak pengalaman dan pengetahuan dari sesi yang diaturkan oleh pihak Herbalife untuk semua Pengedar yang layak .

Dalam setiap perjumpaan atau training yang diaturkan oleh Herbalife, setiap orang adalah Pengedar Herbalife yang berdaftar . Kebanyakan dari mereka adalah pengedar sepenuh masa dan separuh masa . Kami bersama - sama untuk mencari ilmu , pengetahuan dan pengalaman dari mereka - mereka yang telah pun berjaya didalam dunia perniagaan Herbalife ini .
Ada juga disediakan bagaimana untuk kita improve skill dari segi komunikasi dengan pelanggan , communication skill , attitude , belajar dengan lebih mendalam mengenai produk , belajar bagaimana untuk recruit pelanggan dan paling seronok adalah bagaimana untuk mengajak pelanggan menyertai training - training yang disediakan oleh pihak Herbalife dari masa ke semasa seperti 
  • HOM (basic)
  • STS
  • FRESHMAN CLASS
  • ZERO TO HERO
  • SPECTACULAR
  • EXTRAVAGANZA
  • HERBALIFE UNIVERSITY

Adalah penting untuk kita cuba menghadirkan diri ke setiap training yang disediakan oleh pihak Herbalife dan cuba melayakkan diri anda sebagai supervisor serta apa jua promosi yang ditawarkan oleh pihak Herbalife . Bagi saya setiap training yang saya hadiri merupakan pengalaman yang baru bagi saya . Anda pasti akan teruja dengan apa yang di kongsikan didalam training ini .



Baiklah , freshman class untuk bulan Jun 2013 sudah pun di keluarkan , jadi marilah bersama - sama saya untuk berjaya didalam peluang perniagaan bersama Herbalife ini .

Kejayaan tidak akan datang tanpa pengorbanan dan usaha yang keras. Ini semua telah terbukti dengan lahirnya begitu ramai Pengedar Herbalife yang telah berjaya. Oleh itu diharap semoga segala pengalaman yang diperolehi dapat melonjakkan lagi semangat saya untuk terus berjaya dan saya pastinya tidak akan mensia - siakan peluang yang disediakan inidan yang paling penting terus menggunakan produk yang terbukti berkesan ini ! .

Pada saya sesiapa yang ingin berjaya perlu ambil peluang ini  dan kepada mereka yang rasa-rasanya dah bersedia nak move on dari pengguna biasa Herbalife kepada sesuatu yang lebih baik dan menguntungkan anda , saya bersedia berkongsi dengan anda . Hubungi saya di ieda0106@yahoo.com , sms 017 9735306 atau whatsapp/wechat 018 2121619 . Saya yakin dapat membantu anda !



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...