MAKANAN TERBAIK MENJELANG RAMADHAN

Salam semua

SHAKE HERBALIFE : MAKANAN TERBAIK MENJELANG RAMADHAN 

Ada yang bertanya kepada saya , bagaimana hendak mulakan puasa di bulan rejab dan syaaban ini dengan shake Herbalife ? Adakah shake Herbalife makanan terbaik menjelang Ramadhan ini , adakah bagus kalau kita mulakan diet dan misi turun berat badan sekarang sebelum menjelangnya Ramadhan ?

Oh sudah semestinya baguslah kan .. apa persediaan anda untuk hadapi Ramadhan nanti dan apa yang anda inginkan menjelangnya Syawal pada tahun ini . Ha apa target anda ? Semua itu perlu anda jawab sendiri dan tanya diri anda sendiri . Kalau saya , pastinya saya nak dapatkan target saya untuk turun berat dengan lebih cepat , tampil dengan lebih menawan di hari raya nanti  . 

Anda pasti memerlukan makanan terbaik menjelang Ramadhan ini nanti . Anda juga memerlukan makanan yang akan mengekalkan anda kecergasan sepanjang hari selain dari membekalkan anda dengan vitamin dan mineral yang seimbang . Anda pastinya ingin memulakan puasa anda dengan lebih sempurna , menikmati pelbagai jenis makanan kegemaran anda sewaktu berbuka puasa . Sambil itu tidak lupa dengan misi anda menurunkan berat badan .


Anda tidak perlu risau kerana anda masih belum terlambat untuk memesan produk Herbalife sebagai persediaan anda menghadapi puasa dan bulan Ramadhan pada tahun ini . Jangan tunggu lagi untuk memulakan langkah anda menjadi sihat dan menurunkan berat badan dengan Herbalife ini .

klik untuk mendapatkan analisa kesihatan percuma dan cadangan produk Herbalife yang sesuai

Untuk makluman anda juga bulan Ramadhan akan menjelma tidak lama lagi . Seronok rasanya bila memikirkan untuk berpuasa , bersahur dan bertarawih dengan cergasnya . Lepas tuu Syawal pula .. Aduh its a good feeling sebenarnya . Untuk pengakhiran rejab dan permulaannya syaaban ini pastinya ada diantara anda yang sudah memulakan puasa sunat . Bayangkan anda telah melipat gandakan usaha anda menjelangnye bulan Ramadhan . Seronok betul kan .

Saya berharap sangat tahun ini saya dapat lose weight lebih dari sekarang , sekurang2nya target saya bermula sekarang adalah 4-5 kg sebulan , haa bayangkan kalau saya berjaya , dalam bulan Ramadhan ini saya dah boleh tambah lagi 5 kg lagi .. wah ! 10kg untuk 2 bulan ... insyaallahh ..

Ketahui bagaimana saya mula berpuasa sunat rejab dengan menggunakan produk Herbalife .

Herbalife adalah pilihan makanan terbaik menjelang ramadhan ini . Ia adalah menu yang terbaik untuk anda merasa sihat dan segar sepanjang berpuasa . Bila dapat turun berat badan didalam berpuasa ini , adalah sesuatu yang bagus untuk diri anda bukan . Saya juga telah menggunkan produk Herbalife selama hampir lebih 5 tahun didalam bulan puasa dan sudahpun berjaya menurunkan berat badan sebanyak 24kg serta dapat mengekalkannya sehingga sekarang untuk menjadi lebih sihat .

Jadi kepada sesiapa yang masih belum atau ingin memulakan misi untuk sihat , cantik dan bergaya di hari raya nanti , anda masih belum terlambat , mulakan dari sekarang , saya bersedia membantu anda untuk lebih bersedia menjelangnya Ramadhan tahun ini .

Hubungi saya untuk mendapatkan produk Herbalife atau sms/whatsapp di 017 9735306 dan email di ieda01016@yahoo.com



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...