PRODUK PILIHAN BULAN INI : FORMULA 3

Salam semua

Have you had your shake today ?

Baiklah , hari ini saya ingin berkongsi dengan anda mengenai produk pilihan bulan Jun ini iaitu Formula 3 . Bagi yang menggunakan produk Herbalife pastinya telah mengenali produk ini dengan lebih dekat dan pastinya anda menyukai kelazatan Formula 3 ini . 

* kenyataan - kenyataan ini belum dinilai oleh Kementerian Kesihatan . Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos , merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit 
Dalam usaha anda untuk mendapatkan berat badan yang ideal , pastinya anda memerlukan set lengkap 3 produk Herbalife yang sangat membantu ini . Salah satu daripadanya adalah Formula 3 Blended Soy & Whey Protein Powder . Kalau dulu sewaktu mula saya minum produk Herbalife , saya tidak terlalu mendapat pendedahan mengenai produk ini . Saya lebih menumpukan perhatian kepada Formula 1 terlebih dahulu . Setelah saya dapat turun dalam beberapa kilo , barulah coach saya mencadangkan untuk mula menggunakan Formula 3 ini .
Pentingkah mengambil Formula 3 ini ? Adakah boleh kita menurunkan berat badan tanpa mengambil Formula 3 . Anda perlu mengetahui nutrisi yang terkandung didalam Formula 3 ini terlebih dahulu . Jom saya terangkan secara ringkas tentang produk pilihan bulan ini .

Khasiat Formula 3
  • membantu menghalang dan mengurangkan rasa lapar
Bagaimana itu ? ya setiap satu sudu formula 3 mengandungi 5g protein + 0g lemak + 0g karbohidrat dan tanpa kandungan gula , garam dan lain-lain , dan sekiranya ia di ambil bersama Formula 1 Nutritious Shake Herbalife akan membuatkan anda rasa kenyang yang lebih lama dan membantu anda untuk turun berat badan 

  • membantu dalam membina muscle dan meningkatkan pertumbuhan lean muscle 
Apa pentingnya kalau kita ada muscle dan ada banyak lean muscle didalam badan kita ? Ia sebenarnya adalah peningkatan lean muscle yang berfungsi didalam pertambahan tenaga didalam badan disamping membantu pembentukan postur badan yang bermasalah selain penting kepada mereka yang aktif bersukan. Ia juga mempunyai kandungan sistina dan metionina yang penting didalam penjagaan otot dan menguatkan jisim otot anda .

  • mengandungi kandungan protein yang secukupnya untuk keperluan tubuh badan dan mengurangkan berat badan dengan cepat .
Ia mempertingkatkan pengambilan protein tanpa menambah lemak ekstra atau kalori dari karbohidrat , ia juga tidak mengandungi lemak , gula , karbohidrat , yis , kolestrol , garam , laktosa , pemanis dan pewarna tiruan .

  • mengelakkan fenomena yoyo dalam penurunan berat badan anda . 
Didalam usaha anda untuk menurukan berat badan yang ideal , apakah matlamat anda didalam diet Herbalife ini ? Adakah anda ingin menurunkan berat badan disamping mengurangkan inci tubuh badan anda ? Sekiranya anda mengambil produk Herbalife untuk tujuan turun berat badan , adalah terbaik jika anda tidak melupakan Formula 3 yang ditambah dengan Formula 1 begitu juga dengan teamix yang enak ! .
Anda sebenarnya mempunyai pilihan untuk mempelbagaikan resepi F3 ini didalam pemakanan anda . Kandungan protein yang ada didalam Formula 3 ini sudah mencukupi untuk mempercepatkan lagi proses penurunan berat badan yang sihat .

Jadi sekiranya anda telah bersedia untuk menurunkan berat badan dan mendapatkan bentuk badan yang menarik dengan produk Herbalife dan ingin mendapatkan produk pilihan bulan ini iaitu Formula 3

* hubungi saya sekarang dengan menekan butang ini dan saya akan segera membantu anda !

Saya yakin dapat membantu anda !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...