TESTIMONI HERBALIFE : KESAN HERBALIFE KEPADA YANG NAK GEMUK

Salam semua


Have you had your shake today ?

Testimoni Herbalife : Kesan Herbalife Kepada Yang Nak Gemuk Memang Tak Disangka

Hai semua , dah lama saya tidak update kan ;) pasti ada yang ternanti2 akan terstimoni coachee-coachee saya .. alhamdulillah perlbagai reaksi dan kesan herbalife yang saya terima dari mereka yang menggunakan produk Herbalife ini . Yang pastinya kesan Herbalife ini adalah yang baik - baik belaka .


Ok jom kita tgk kesan Herbalife kepada coaches saya yang nak gemuk dengan Herbalife . 

Sha adalah pelajar dan partime modelling di KL , alhamdulillah dia ambil produk Herbalife untuk gemuk dan kembalikan stamina dia kerana dia still study . Syukur lah dia dah consume herbalife dan setakat ini setelah minum Herbalife banyak perubahan yang dia alami .


* keputusan ini adalah tidak tipikal dan hasil individu mungkin berbeza-beza

Dan ini adalah miza , juga salah seorang pelajar . Miza pun baru menggunakan produk . Pada mulanya dia risau tidak dapat menerima rasa shake Herbalife ini . Puas saya meyakinkan dia untuk mencubanya . Dan alhamdulillah dia suka dan sangat selesa dengan rasa shake itu sendiri .

* keputusan ini adalah tidak tipikal dan hasil individu mungkin berbeza-beza

Semoga Miza dan Sha berjaya untuk naikkan berat badan dengan Herbalife . Kesan Herbalife ini berbeza pada setiap individu . Ia bergantung kepada cara menggunakan produk dan tindak balas produk terhadap tubuh badan kita . Namun kesan Herbalife yang mereka berdua alami telah membuatkan mereka merasa selesa dan gembira . Insha allah dengan usaha dan keyakinan mereka dalam menggunakan produk Herbalife pasti mereka akan berjaya untuk gemuk dengan Herbalife . 

Untuk anda diluar sana yang masih belum lagi mendapatkan keputusan dan kesan yang diharapkan janganlah mudah putus asa , bersabarlah. Rujuk kembali dengan Coach anda bagaimana untuk mendapatkan kesan yang anda inginkan . Kini produk Herbalife semakin diminati dan dapat bertahan di seluruh dunia kerana kualiti dan keberkesanannya .

Jadi kepada sesiapa sahaja di luar sana yang ingin mencuba dan mendapatkan produk Herbalife , anda boleh hubungi saya sekarang  . Saya yakin saya dapat membantu anda !


email ke ieda0106@yahoo.com ]] Call/Sms/Whatsapp 
017 9735306 (Digi) 018 2121619 (u-mobile)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...