PRODUK HERBALIFE : KEBAIKAN OMEGA 3 FISH OIL

Salam semua

Have you had your shake today ?

Ok baiklah , hari ini saya ingin menceritakan kebaikan salah satu produk Herbalife ini , Omega 3 Fish Oil . Ya saya baru sahaja mengambil produk ini nak masuk 2 bulan , selama ini saya hanya mendengar akan keberkesanan dan kebaikan Omega 3 Fish Oil ini didalam program STS atau HOM . Ramai juga yang menceritakan mengenai kelebihan Omega 3 Fish Oil ini .

Pastinya ramai diantara anda di luar sana yang mahu mengetahui akan kelebihan produk Herbalife ini . Saya yang masih baru menggunakannya dan tidak sabar rasanya menanti apakah reaksi dan kesannya pada tubuh badan saya .


Apakah Kelebihan Minyak Ikan Omega 3 Fish Oil ini ?

Gel lembut Omega mengandungi minyak ikan gred premium yang tidak berbau dan vitamin E. Gel lembut yang kecil ini mudah ditelan dan formulanya yang re­uks rendah tidak meninggalkan rasa ‘hanyir’ semasa penghadaman.Omega 3 Fish Oil  ini kalau di letakkan di dalam peti ais dia tidak akan beku , itulah kelebihan minyak ikan ini .


Disini ada 3 kebaikan Omega 3 Fish Oil ini 
  • Meningkatkan kesihatan jantung
  • Mengekalkan tahap kolesteroldan trigliserida sihat yang berada dalam lingkungan normal.*  
  • Mengandungi antioksidan vitamin E untuk perlindungan daripada radikal bebas
Gambaran Keseluruhan
Mengandungi asid lemak Omega-3 bagi kesihatan kardiovaskular dan sendi. Mengandungi asid lemak EPA dan DHA Omega-3 dan sebatian unik herba.*
 

* ketahui produk Herbalife mana yang sesuai buat anda

Kebaikan Omega 3 Fish Oil ini sangat lah banyak , kelebihan kepada kapsulnya yang sangat lembut dan tidak hanyir dan boleh di kunyah begitu sahaja . Ia sangat sesuai untuk semua peringkat umur dan tidak merbahaya . Dan paling menarik adalah Omega 3 Fish Oil ini dapat membantu didalam proses penurunan berat badan , saya juga yakin dengan pengambilan minyak ikan Omega 3 Fish Oil ini dapat membantu saya menurunkan lagi berat badan .


Jadi kepada anda diluar sana yang ingin memulakan program turun berat badan dan menggunakan produk Herbalife , jangan tunggu lagi hubungi saya, saya yakin dapat membantu anda !


*Hubungi saya sekarang untuk membantu anda mendapatkan produk Herbalife anda sekarang !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...