PUASA DENGAN HERBALIFE : SHAKE HERBALIFE YANG ENAK


Salam semua

Have you had your shake today ?

Hai semua , haa bagaimana puasa anda hari ini ? Lebih bertenaga dari semalam atau hari2 sebelumnya ?

Saya ? oh sudah semestinya bertenaga dan rasa segar seharian . Yelah , puasa dengan resepi shake Herbalife yang enak yang saya reka sendiri memang membuatkan saya rasa tidak sabar untuk bersahur dan berbuka .

Mudah sahaja , jangan susah2kan kepala anda untuk memulakan puasa anda hari ini , pilih sahaja shake Herbalife Formula 1 yang enak pilihan anda , ada dutch Choc , French Vanilla , Cappuccino , Strawberry atau Tropical Fruit .Ya , puasa dengan Herbalife anda boleh pelbagaikan rasa shake Herbalife yang enak ini dengan mencampurkan ia dengan buah - buahan , yogurt rendah lemak , oat dan pelbagai lagi . 

* hubungi saya untuk mengetahui produk Herbalife yang sesuai buat anda di bulan puasa ini 

Hendak tahu resepi shake Herbalife yang enak saya pagi ini ?

- 400 ml plain water
- 100 ml mixed berries yogurt
- 4 scoop cappucino Formula 1
- 1 biji kurma

after 15 minit 500 ml plain water

* ketahui bagaimana saya menyediakan shake herbalife yang enak ini 

Mudah bukan !  dengan Formula 1 Herbalife ini anda boleh mereka cipta rasa shake itu sendiri mengikut citarasa anda , tapi janganlah lebih-lebih pula sukatannya ye ;) , rujuk coach anda sekiranya anda tidak tahu bagaimana atau kurang yakin sukatan yang diperlukan . 

Bertambah seronok rasanya bila salah seorang ahli saya yang komen mengenai rasa shake yang dia buat memang tidak mengecewakan dia !



Ya , dengan shake Formula 1 yang enak ini anda bukan sahaja mendapat apa yang badan anda perlukan seperti protein soya , mineral dan air , anda juga akan jimat wang ! memang berbaloi . Anda juga akan mendapat khasiat yang penuh dengan nutrisi untuk sel - sel didalam badan anda . Sekarang bulan puasa , amal ibadat seperti berterawih juga amat mudah bagi anda , tidak mudah merasa letih , malah rasa bila solat tuu sekejap je berlalu . Memang luar biasa ;)


Jadi apa tunggu lagi , jangan bertangguh untuk merasai kehebatan shake Herbalife ini , anda pasti akan menyukainya !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...