SAHUR DENGAN SHAKE HERBALIFE

Salam semua

Have you had your shake today ?

Hari ini sudah masuk hari kedua saya berpuasa dengan shake Herbalife , alhamdulillah sesuatu yang menyeronokkan kerana dapat berpuasa dengan jayanya di bulan yang mulia ini . Apa perasaan anda sekarang ? 

Ada yang memang menggunakan produk kesihatan shake Herbalife ini di bulan puasa ini . Tahniah saya ucapkan !

Semalam ketika ke tunas manja untuk membeli barang basah bersama ibu , saya berjumpa dengan salah seorang sedara saya yang ketika itu juga membeli barang basah . Dia bertanya khabar sambil-sambil bertanyakan saya ,  

mak long : sahur hari pertama makan apa

dengan senyum sinis saya menjawab 

saya : sahur dengan shake Herbalife aje mak long

dia memandang saya dengan wajah pelik .. dari raut wajah dia , dia bertanya lagi 

mak long : minum shake ? susu ke ? tak rasa lapar ke ? 

belum sempat saya jawab ummi disebelah saya dah jawab .. 

ummi : " eh , zarida dah berapa tahun nie memang puasa dengan shake Herbalife sahaja " 

... ngehx3 ...

Hahaha saya sudah ada orang yang boleh jawabkan persoalan itu , memang ummi saya adalah supporter paling kuat dalam apa yang saya lakukan sekarang . Bila dia dah mula buka mulut , sama seperti saya .. banyak perkara yg di bualkan mengenai sahur dengan shake Herbalife ini . Malah ummi saya juga mengamalkan sahur dengan shake Herbalife ini .

Apa yang saya rasakan bila sahur dengan shake Herbalife di bulan puasa ini adalah
  1. penyediaan yang mudah , pantas dan sedap
  2. mempelbagaikan rasa shake itu sendiri
  3. badan terasa lebih ringgan dan bertenaga
  4. tidak mudah mengantuk

Alhamdulillah , kini saya , anak dan ummi memang mengamalkan sahur dengan shake Herbalife yang enak ini . Selain dari mengenyangkan ia memang mudah disediakan . Saya memang dari dulu memang suka dengan flavour cappucino . Untuk 2 hari berturut ini saya suka blendkan cappuccino dengan red grapes yang ada didalam simpanan peti saya .

Dan sementara saya menunggu sehingga imsak , saya juga makan 1-2 biji kurma dan minum air masak sebanyak mana yang saya mampu . Setakat hari kedua saya sahur dengan shake Herbalife ini saya memang tidak mengalami rasa lapar yang teruk , setakat rasa letih di penghujung waktu untuk berbuka itu perkara biasa. Semoga saya dapat teruskan berpuasa sehingga ke waktu berbuka nanti

Jadi kepada anda yang masih belum menikmati keenakkan bersahur dan berbuka dengan shake Herbalife ini , anda masih mempunyai waktu ! hubungilah saya sekarang di ieda0106@yahoo.com @ sms/whatsapp/wechat 017 9735306 / 018 2121619 . Anda pasti akan menyukainya !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...