HERBALIFE DIET : RAHSIA KEJAYAAN DYLA

Salam semua


Herbalife Diet : Ketahui Rahsia Kejayaan Dyla 

Baiklah , hari ini saya ingin kongsikan lagi testimoni Herbalife diet kejayaan salah seorang coachee saya iaitu Dyla . Dyla memulakan program Herbalife diet bersama saya pada bulan 4 , 2013. Dia mengalami masalah berat badan yang merunsingkan dia . Kenaikan berat badan yang tidak stabil membuatkan dia merasa sangat tidak selesa . Alhamdulillah dia bertekad untuk turun berat badan dengan memilih Herbalife diet ini . 


Ini adalah gambar Dyla sewaktu awal menggunakan produk Herbalife , waktu ini berat dia 66 - 64kg . 

* keputusan adalah tidak tipikal , hasil setiap individu mungkin berbeza - beza

 perubahan yang sangat ketara  dengan berat terkini 54kg !
* keputusan adalah tidak tipikal , hasil setiap individu mungkin berbeza - beza
 
Alhamdulillah inilah pic terbaru Dyla pada 31 Ogos baru - baru ini . Syukur lah dia sangat berpuas hati dan merasa sangat bangga kerana sudah semakin ramai orang disekelilinya yang mula menyedari akan perubahannya . Dan untuk pengetahuan anda semua , kini Dyla meneruskan Herbalife diet dengan melakukan senaman ke gym setiap hari . Ia sesuatu yang sangat membantu didalam progress dietnya . 

Sebagai coach , ia adalah suatu kejayaan yang membanggakan saya . Selain dari melihat ahli saya sihat ,ramping dan bergaya , saya akan sentiasa memastikan ahli saya mengikut aturan yang diberikan untuk membantu mereka merubah kehidupan mereka menjadi lebih baik .


Ternyata produk Herbalife bukan hanya membantu dan berkesan untuk turun berat badan di bulan puasa sahaja , malah sekiranya anda menggunakannya dengan cara yang betul dan teratur , anda pasti akan mendapat hasil dan kesan yang anda inginkan . 

Saya juga berharapa Dyla dapat meneruskan misi Herbalife diet dan menjadi lebih sihat dimasa akan datang . Kejayaan beliau mendapatkan berat badan yg ideal sepatutnya menjadi contoh bagi anda-anda diluar sana . Sesungguhnya kejayaan ini menjadi salah satu kejayaan yang paling manis didalam kehidupan beliau dan menjadi kebanggaan saya sebagai Coach . Jadi jangan tunggu lagi untuk mengubah kehidupan anda . Saya yakin saya dapat membantu anda !


email ieda0106@yahoo.com [ call/sms/whatsapp 
017 9735306 (digi) / 018 2121619 (u-mobile)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...