KESAN SAMPINGAN HERBALIFE PADA WAJAH

Salam semua

Have you had your shake today ?

Kesan Sampingan Herbalife pada wajah saya memang membanggakan !

Anda ingin tahu kesan sampingan Herbalife yang saya alami selama saya menggunakan produk Herbalife ? 

Kesan sampingan Herbalife yang memang saya sedar sejak dari awal saya menggunakan produk Herbalife untuk membantu turun berat badan saya , allhamdulillah saya sangat berpuas hati dan merasa sangat bangga kerana bukan sekali dua , malah sedar atau tidak ramai yang mula menegur akan perubahan yang saya alami.

Memang seronok untuk berkongsi apa yang kita alami dan rasai dengan menggunakan produk Herbalife ini , benarlah orang - orang yang pernah menggunakan produk Herbalife berkata , Herbalife bukan hanya bantu orang untuk menguruskan berat badan sahaja , malah kesan sampingan Herbalife sangat menyeluruh . 


 pic di majlis hari jadi anak sulung saya pada 24/8

Saya sangat bersyukur dengan kurniaan Herbalife ini daripada allah untuk saya , kesan sampingan Herbalife yang saya alami sangat membantu saya , memberikan saya kepuasan dan keyakinan diri yang saya sendiri tidak dapat ungkap dengan kata - kata terutama sekali perubahan pada wajah saya . Banyak improve dan adakalanya ia menjadi topik sindiran oleh anak-anak saya . 

" kulit ibu nampak bersih dan cantiklah , kakak pun suka minum shake Herbalife ini .... kawan - kawan pun ada tegur , ibu nampak muda " ... wahhh sungguh tinggi melambung pujian ini . Yelah , bukan untuk sengaja memuji diri tapi itulah hakikat yang memang saya tidak sedar kalau bukan kerana anak - anak menegur , berlebih lagi bila anak sulung saya sendiri sudah menggunakan shake Herbalife ini . Malah cikgu - cikgu di sekolah dia mula menyedari akan perubahan wajah yang dia sendiri alami .


Yang paling seronok bila teman - teman alam maya juga menyedari akan kesan sampingan Herbalife ini keatas diri saya . Syukur lah , dan jika anda ingin tahu , rakan alam maya saya ini pernah bertanyakan saya bagaimana dia ingin naik berat badan dengan produk Herbalife ini . Tidak sabar rasanya menanti keputusan darinya untuk menggunakan produk Herbalife ini . 



Adakah kesan sampingan produk Herbalife ini kepada saya selamat ? 

Alhamdulillah setakat ini ia baik - baik sahaja dan saya sekali lagi sangat bersyukur kerana menemui produk nutrisi Herbalife ini . Ia bukan sekadar membantu saya turun berat dan mengekalkan berat badan saya , malah meningkatkan lagi keyakinan diri saya untuk berdepan dengan ramai orang . Produk Herbalife ini selamat untuk semua peringkat umur , anak , ibu dan suami saya menggunakan produk ini . Malah nenek saya yang sudah berusia hampir 94 tahun juga minum shake Herbalife . Sungguh luar biasa !

Jika ada yang bertanya produk apa yang saya minum selama ini ? Saya minum semua , bermula dengan mengambil Formula 1 , 3 dan Tea sebagai set permulaan untuk turun berat badan sehinggalah ke omega fish oil , Nw Formula , Aloevera dan Nrg Tea . Alhamdulillah saya mendapat kebaikan dari produk - produk Herbalife ini .


Adakah ia sesuai untuk anda ? Ha , ini saya tidak dapat sahkan disini , anda pastinya kena bertanya dan merujuk dengan Coach Herbalife anda . Kenapa saya katakan begitu , kerana ianya sangat penting dan hanya Coach Herbalife yang dilantik oleh anda sahaja yang mengetahui produk mana yang bersesuaian dengan anda mengikut program yang anda inginkan .


Saya yakin saya dapat membantu anda !

email ieda0106@yahoo.com [ call/sms/whatsapp 
017 9735306 (digi) / 018 2121619 (u-mobile)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...