KURUS DENGAN HERBALIFE : TESTIMONI NADIA MELAKA

Salam semua

Have you had your shake today ?

Alhamdulillah , ingin saya kongsikan bersama disini testimoni terbaru salah seorang ahli saya yang boleh dikatakan telah berjaya dengan misi kurus dengan Herbalife ini . Saya memang sangat terharu dan merasa sangat bangga dengan pencapaian Nadia dari melaka ini . 

Apa yang saya rasakan suatu ketika dulu , kini Nadia juga dapat rasakan , pernah dia berkata , orang yang dah kawin dan gemuk payah nak turun berat badan . Tetapi bila adanya disiplin dan usaha tanpa rasa jemu dari diri sendiri , akhirnya membuahkan hasil yang sangat manis untuk di nikmati . Memang saya tidak menyangka akan perubahan yang Nadia alami , dia memang rajin bertanyakan saya (coach) pelbagai masalah didalam menggunakan produk , dari tidak tahu kepada menjadi lebih prihatin dengan pemakanan beliau . Syukur dia berhasil mendapat kesan dengan niat untuk kurus dengan Herbalife ini .


Apa yang dapat saya katakan lagi jika ini adalah hasil dari ahli saya yang membanggakan saya . Sayu dan gembira silih berganti bila dapat melihat dan mendengar kejayaan mereka . Menjadi sihat dan cantik memang memberikan kepuasa yang tidak terhingga . Sebagai Coach , pastinya saya inginkan yang terbaik buat ahli - ahli saya . Saya inginkan mereka mendapat kesan yang mereka inginkan dan mengharapkan usaha mereka tidak menjadi sia - sia 


* keputusan ini adalah tidak tipikal dan hasil individu mungkin berbeza-beza

Syukur atas kejayaan Nadia .. banyak feedback yang dia terima dan dia akui sendiri yang dia benar- benar teruja dengan pencapaian yang dia alami . Dan semakin ramai teman - teman sekeliling yang mula bertanyakan dia mengenai kejayaannya . 


Ternyata usaha Nadia untuk kurus dengan Herbalife akhirnya berjaya . Kita harus ingat dengan pemilihan produk yang sesuai , coaching dari Coach tentang cara penggunaan produk yang betul , disipilin dan komited secara berterusan dan jangan lupa juga anda perlu ada kesabaran yang tinggi kerana setiap hasil dan kesan adalah berbeza bagi setiap individu .

Kepada anda yang berminat dan ingin merubah kehidupan anda menjadi lebih sihat dan ceria seperti Nadia , jangan tunggu lagi .. bertindak lah dari sekarang !



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...