PRODUK HERBALIFE : NW FORMULA

Salam semua

Have you had your shake today

Produk Herbalife : Apa itu NW Formula ?

Rasanya rata - rata yang menggunakan produk Herbalife pastinya sudah mengenali salah satu produk Herbalife ini bukan . Baiklah , saya ingin menerangkan secara ringkas tentang produk Herbalife NW Formula ini .

NW Formula adalah produk yang mengandungi antioksidan dan asid amino yang membekalkan Nitrik Oxide kepada badan kita. Produk ini merupakan produk yang dihasilkan oleh seorang Dr yang menerima 2 anugerah nobel iaitu NOBEL PRIZE IN PHYSIOLOGY or MEDICINE IN DISCOVERIES CONCERNING NITRIC OXIDE as SINGNALLING MOLUCULE in CARDIOVASCULAR SYSTEM . Dan beliau adalah Dr Lious Ignarro .

Nitrik Oksida mampu memastikan pengaliran darah berjalan dengan lancar dari dan keluar ke jantung . Ia dihasilkan oleh badan melalui senaman dan makanan sihat yang diambil pada waktu siang . Dan pada waktu malam ketika tidur , badan kurang menghasilkan N.O . Oleh sebab itu Nitework berfungsi memastikan darah berjalan dengan lancar walaupun semasa tidur . Ia akan membuatkan kita tidur dengan lena dan aliran darah yang sempurna akan mengelakkan seseorang individu mengalami stroke .


Sebenarnya , saya ingin menceritakan disini , tujuan utama saya membeli produk NW Formula ini adalah untuk suami saya , sebelum ini suami memang sudah mengamalkan Teamix Herbalife bersama Aloevera setiap hari . Alhamdulillah kesan yang dia alami sangat bagus dan baik untuk dia . Kebetulan didalam satu acara Herbalife yang saya dan suami hadiri , ada seorang teman yang berkongsi cerita mengenai keberkesanan NW Formula ini kepada dirinya . Dan memang secara kebetulan teman itu juga mempunyai masalah kesihatan sebelum ini . Jadi dia secara tidak langsung mencadangkan produk NW Formula ini kepada suami saya . 

Syukur lah , setelah saya mendapatkan produk ini dan memberikan kepada suami saya untuk menggunakannya , hampir 3 minggu allhamdulillah dengan izin allah dia mengalami kesan yang sangat luar biasa ! .. masalah kesihatan suami saya semakin baik . Kini NW Formula bersama aloevera menjadi pilihan minuman sihat buat suami saya setiap hari . 

NW Formula ini sesuai untuk semua orang dewasa , terutama sekali bagi mereka yang berusia 35 tahun keatas kerana dipercayai pengeluaran Nitrik Oksida semakin berkurangan di ketika usia ini . Ia juga sesuai bagi orang muda yang ingin menambah khasiat didalam kesibukan harian anda . Seperti produk - produk yang lain , ia bukanlah ubat atau menyembuhkan penyakit , namun ia membantu memberikan kesihatan yang paling optimum terhadap seseorang .

Kalau anda ingin tahu anak bungsu saya juga menyukainya , setiap kali dia melihat ayahnya minum , dia akan tersengeh memandang ayahnya , jadi ayahnya dah tahu syarat yg dia berikan itu ! ... oh memang sungguh luar biasa ! . Jadi anda tunggu apa lagi ? 


saya yakin dapat membantu anda !

email ieda0106@yahoo.com [ call/sms/whatsapp 
017 9735306 (digi) / 018 2121619 (u-mobile)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...